Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

TURIZAM I MARKETING (CROSBI ID 48379)

Prilog u knjizi | stručni rad

Lončarić, Biljana TURIZAM I MARKETING // Osnove agroturizma / Bolfek, Berislav ; Mirosavljević, Krunoslav (ur.). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu (VUSB), 2011. str. 23-35

Podaci o odgovornosti

Lončarić, Biljana

hrvatski

TURIZAM I MARKETING

U suvremenim uvjetima kroz marketing u turizmu želi se odgovoriti na zahtjeve potrošača i tržišta. Osnovu strategijskog upravljanja uspješnim turističkim destinacijama čine upravo marketinške aktivnosti, a da bi destinacijski marketing bio efikasan treba postići suradnju svih individualnih partnera unutar destinacije. Među nove vrste turizma ubrajamo i seoski turizam čija konkurentnost na razini Hrvatske nije na zadovoljavajućoj razini. Stoga, a u cilju povećanja konkurentnosti, te unapređenja ovog oblika selektivnog turizma, potrebno je provesti prethodnu clusterizaciju, te na razini turističkog clustera seoskog turizma primijeniti odgovarajuće marketinške strategije i taktike.

turizam, agroturizam, marketing

nije evidentirano

engleski

TOURISM AND MARKETING

nije evidentirano

tourism, agro-tourism, marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

23-35.

objavljeno

Podaci o knjizi

Osnove agroturizma

Bolfek, Berislav ; Mirosavljević, Krunoslav

Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu (VUSB)

2011.

978-953-55970-6-3

Povezanost rada

Ekonomija