TURIZAM I MARKETING (CROSBI ID 48379)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Lončarić, Biljana
hrvatski
TURIZAM I MARKETING
U suvremenim uvjetima kroz marketing u turizmu želi se odgovoriti na zahtjeve potrošača i tržišta. Osnovu strategijskog upravljanja uspješnim turističkim destinacijama čine upravo marketinške aktivnosti, a da bi destinacijski marketing bio efikasan treba postići suradnju svih individualnih partnera unutar destinacije. Među nove vrste turizma ubrajamo i seoski turizam čija konkurentnost na razini Hrvatske nije na zadovoljavajućoj razini. Stoga, a u cilju povećanja konkurentnosti, te unapređenja ovog oblika selektivnog turizma, potrebno je provesti prethodnu clusterizaciju, te na razini turističkog clustera seoskog turizma primijeniti odgovarajuće marketinške strategije i taktike.
turizam, agroturizam, marketing
nije evidentirano
engleski
TOURISM AND MARKETING
nije evidentirano
tourism, agro-tourism, marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
23-35.
objavljeno
Podaci o knjizi
Osnove agroturizma
Bolfek, Berislav ; Mirosavljević, Krunoslav
Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu (VUSB)
2011.
978-953-55970-6-3