Uloga i ponašanje zaposlenika u kriznom menadžmentu (CROSBI ID 194396)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Brčić, Ruža ; Malbašić, Ivan ; Đukes, Sana
hrvatski
Uloga i ponašanje zaposlenika u kriznom menadžmentu
U radu se raspravlja o djelotvornoj komunikaciji na relaciji krizni menadžment – zaposlenici kao ključu za stvaranje odnosa povjerenja između navedenih strana, s obzirom na to da je poslovna kriza njihov zajednički problem. Naglašava se proaktivno ponašanje zaposlenika koje se odražava u afirmativnom podržavanju menadžmenta, kao i utjecaj transakcijskog, transformacijskog i transcendentalnog vodstva kriznog menadžera na proaktivnost zaposlenika. Poseban naglasak stavlja se na problematiku stjecanja povjerenja zaposlenika u krizni menadžment, u čemu znatnu (pa i presudnu) ulogu može odigrati djelotvorna interna komunikacija. Stoga se u radu daju i konkretne preporuke za razvoj komunikacijskih vještina kriznih menadžera. Isto tako, ističe se važnost ofenzivne strategije kriznog komuniciranja usmjerene prema zaposlenicima kao primarnim interesnim skupinama u stakeholderskom pristupu.
poslovna kriza; krizni menadžment; stilovi vodstva kriznih menadžera; organizacijska komunikacija; povjerenje zaposlenika
nije evidentirano
engleski
The Role of Communication in Crisis Management
nije evidentirano
business crisis; crisis management; leadership styles in crisis management; organizational communication; employee trust
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64 (3)
2013.
279-296
objavljeno
0424-7558
Povezanost rada
Ekonomija