Znanja studenata Učiteljskog studija o sadržajima Prirode i društva (CROSBI ID 378720)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Žderić, Mirna
Borić, Edita
hrvatski
Znanja studenata Učiteljskog studija o sadržajima Prirode i društva
Cilj ovoga istraživanja je utvrditi koliko studenti 3., 4. i 5. godine Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog Učiteljskog studija u Osijeku i Integriranog preddiplomskog i diplomskog dislociranog Učiteljskog studija u Slavonskom Brodu poznaju sadržaje nastavnog predmeta Prirode i društva. Uzorak istraživanja čine ukupno 263 studenta. U istraživanju je kao instrument korišten ispit znanja koji sadrži 64 zadatka objektivnog tipa. Ispit znanja podijeljen je na sljedeća područja: „Zemljopis“, „Priroda“, „Promet“, „Ljudsko tijelo i zdravlje“, „Povijest“ i „Kultura“. Rezultati istraživanja pokazuju da su studenti svih triju godina koje su bile uključene u istraživanje, najbolje znanje pokazali iz područja „Povijest“, a najlošije iz područja „Promet“. Najviše, 259 ( 98%) ispitivanih studenata, znalo je nabrojati glavne i sporedne strane svijeta, dok je 0 (0%) studenata znalo navesti poluotoke u Republici Hrvatskoj. Najslabije ukupno znanje pokazali su studenti 3. godine s 28% točnih odgovora, nakon njih su studenti 4. godine 33% i 5. godine 38% točnih odgovora. Iz dobivenih rezultata može se zaključiti da studenti 3., 4. i 5. godine Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog Učiteljskog studija u Osijeku i Integriranog preddiplomskog i diplomskog dislociranog Učiteljskog studija u Slavonskom Brodu ne poznaju dovoljno sadržaje nastavnog predmeta Prirode i društva.
učitelj; kompetencije; znanja; studenti; Priroda i društvo
nije evidentirano
engleski
Teacher education Students' Knowledge of the Contents of Nature and Society
nije evidentirano
teacher competence; knowledge; students; Nature and Society
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35
24.06.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek