Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poznavanje sadržaja zdravstvenoga odgoja učenika mlađe školske dobi (CROSBI ID 378653)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kiseljak, Ines Poznavanje sadržaja zdravstvenoga odgoja učenika mlađe školske dobi / Borić, Edita (mentor); Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2013

Podaci o odgovornosti

Kiseljak, Ines

Borić, Edita

hrvatski

Poznavanje sadržaja zdravstvenoga odgoja učenika mlađe školske dobi

Od 2012./2013. školske godine na stupio je na snagu eksperimentalni program zdravstvenog odgoja prema Kurikukulumu zdravstvenoga odgoja koji je podijeljen u module (živjeti zdravo, prevencija ovisnosti, prevencija nasilničkog ponašanja te spolno/rodna ravnopravnost i odgovorno spolno ponašanje) čime obuhvaća i proširuje postojeće sadržaje zdravstvenog odgoja i uvodi nove. Zdravstveno odgoj je medicinsko-pedagoška disciplina koja se bavi unaprijeđivanjem zdravstvene kulture naroda, a počinje interesom ljudi da poboljšaju svoje životne uvjete i tako razviju osjećaj odgovornosti za poboljšanje zdravstvenog stanja kako pojedinca tako i članova zajednice. Cilj zdravstvenog odgoja je pomoći ljudima da stječu zdravlje pomoću vlastite akcije i napora. U radu su prikazani rezultati istraživanja čiji je cilj bio ispitati znanja učenika mlađe školske dobi prije uvođenja Kurikuluma zdravstvenog odgoja, na početku školske godine 2012./2013., o važnostima pravilne prehrane, higijene i brige za zdravlje, tjelovježbe, kvalitetnog provođenja slobodnog vremena i prevencije ovisnosti, razlika poželjnih i nepoželjnih ponašanja te o ravnopravnosti spolova koji ujedno čine i sadržaje Kurikuluma zdravstvenog odgoja. Znanje učenika o poznavanju navedenih sadržaja ispitano je zadatcima objektivnog tipa. Istraživanje je provedeno na slučajnom uzorku kojeg čini 285 učenika trećih i četvrtih razreda u četiri osnovne škole iz tri županije (Brodsko-posavska, Osječko-baranjska i Virovitičko-podravska županija). Rezultati istraživanja pokazali su da učenici ostvaruju bolje rezultate u znanju iz većine sadržaja vezanih za pravilnu prehranu, tjelesne aktivnosti, osobnu čistoću i očuvanje zdravlja koji su dio Nastavnog plana i programa (2006.) Prirode i društva i Tjelesne i zdravstvene kulture, a lošije rezultate iz većine sadržaja koji se odnose na Kurikulum zdravstvenog odgoja.

zdravstveni odgoj; Kurikulum zdravstvenog odgoja; učenici mlađe školske dobi

nije evidentirano

engleski

Young Learner's Knowledge of Subject Matter of Health Eductation

nije evidentirano

/

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38

24.06.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija, Biologija