Promocija agroturizma na društvenim mrežama (CROSBI ID 378650)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vrabac, Katarina
Markovina, Jerko
hrvatski
Promocija agroturizma na društvenim mrežama
U radu su prikazane društvene mreže kao oblik promocije agroturizma. Agroturizam je jedan od pojavnih i najznačajniji oblik ruralnog turizma u Hrvatskoj. To je oblik turizma koji je ukorijenjen u lokalnoj zajednici i temeljen na njenim geografskim obilježjima, tradiciji, kulturi i običajima. Prikazano je trenutno stanje agroturizma u Hrvatskoj te je pojašnjen pojam i načini promocije na tri najpopularnije društvene mreže u Hrvatskoj. Provedeno je on-line istraživanje na društvenoj mreži Facebook na uzorku od 102 ispitanika koji najviše koriste Facebook zatim Twitter te LinkedIn . Rezultati istraživanja pokazuju da ispitanici društvene mreže Facebook koriste mrežu svaki dan i tako primjećuju promociju gospodarstva koja nude agroturističku ponudu te ih posjećuju. Za potrebe rada provedena su dva intervjua s vlasnicima agroturizama na području Hrvatske koji se oglašavaju putem društvenih mreža te promociju putem društvenih mreža smatraju vrlo korisnom a ujedno dostupnim i jeftinim marketingom u svrhu promoviranja vlastitog proizvoda i usluge.
agroturizam; društvena mreža; promocija
nije evidentirano
engleski
Promotion of agrotourism on social networks
nije evidentirano
agrotourism; social network; promotion
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
09.07.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Agronomski fakultet
Zagreb