Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje markom teritorijalne jedinice (CROSBI ID 378641)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mikulić, Tomislav Upravljanje markom teritorijalne jedinice / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2013

Podaci o odgovornosti

Mikulić, Tomislav

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Upravljanje markom teritorijalne jedinice

Diplomski rad obrađuje proces upravljanja markom teritorijalne jedinice koji je kroz praktični dio rada primjenjen na marku regije Hercegovina. U funkciji analize stanja marke Hercegovina provedeno je preliminarno istraživanje percepcije regije Hercegovina među studentskom populacijom Sveučilišta u Zagrebu na prigodnom uzorku od 209 studenata. Cilj je bio istražiti postojanje negativnog imidža stanovnika regije i njegov utjecaj na imidž regije Hercegovina. Istraživanje je potvrdilo prisutnost negativnog imidža stanovnika, odnosno prisutnost ustaljenih stereotipa. Sveukupno gledano, negativni imidž stanovnika nije se odrazio i na imidž regije, te veza između percepcije stanovnika i percepcije regije predstavlja mogući smjer daljnjih istraživanja.

upravljanje markom zemlje; marka regije; imidž zemlje; Hercegovina; Bosna i Hercegovina

nije evidentirano

engleski

Place Brand Management

nije evidentirano

place branding; region's brand; country's image; Herzegovina; Bosnia and Herzegovina

nije evidentirano

Podaci o izdanju

73

09.07.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija