Upravljanje markom teritorijalne jedinice (CROSBI ID 378641)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mikulić, Tomislav
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Upravljanje markom teritorijalne jedinice
Diplomski rad obrađuje proces upravljanja markom teritorijalne jedinice koji je kroz praktični dio rada primjenjen na marku regije Hercegovina. U funkciji analize stanja marke Hercegovina provedeno je preliminarno istraživanje percepcije regije Hercegovina među studentskom populacijom Sveučilišta u Zagrebu na prigodnom uzorku od 209 studenata. Cilj je bio istražiti postojanje negativnog imidža stanovnika regije i njegov utjecaj na imidž regije Hercegovina. Istraživanje je potvrdilo prisutnost negativnog imidža stanovnika, odnosno prisutnost ustaljenih stereotipa. Sveukupno gledano, negativni imidž stanovnika nije se odrazio i na imidž regije, te veza između percepcije stanovnika i percepcije regije predstavlja mogući smjer daljnjih istraživanja.
upravljanje markom zemlje; marka regije; imidž zemlje; Hercegovina; Bosna i Hercegovina
nije evidentirano
engleski
Place Brand Management
nije evidentirano
place branding; region's brand; country's image; Herzegovina; Bosnia and Herzegovina
nije evidentirano
Podaci o izdanju
73
09.07.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb