Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Organizacijski oblici rada u području edukacije (CROSBI ID 598575)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Prskalo, Ivan ; Babin, Josip Organizacijski oblici rada u području edukacije // Organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.). Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2013. str. 24-33

Podaci o odgovornosti

Prskalo, Ivan ; Babin, Josip

hrvatski

Organizacijski oblici rada u području edukacije

Suvremeni uvjeti života predstavljaju novi izazov za civilizaciju kojoj svakodnevno prijeti samodestrukcija u svakom pogledu tj. biološkom, etičkom, gospodarskom i demografskom. Okupacija svih snaga društva u užem i civilizacije u širem smislu je učinkovit odgovor, a on bi trebao prije svega biti usmjeren u prostor djetinjstva – prostor najvećih šansi, ali i najvećih opasnosti. Prema tome, temeljno pitanje koje se postavlja pred obrazovne sustave današnjice je kako odgovoriti na svekolike izazove suvremenog društva, uključujući pozitivne, ali još više negativne implikacije. Ciljevi i zadaće tjelesne i zdravstvene kulture ostvaruju se brojnim organizacijskim oblicima rada u osnovnom i diferenciranom programu, a sat tjelesne i zdravstvene kulture u predškoli, odnosno nastava u svim daljnjim dijelovima odgojno- obrazovnog sustava, temelj je za uvođenje učenika u sve druge organizacijske oblike rada, kako izvannastavne tako i izvanškolske. U promatranih pet zemalja uz Republiku Hrvatsku, premda uz određene različitosti, sat tjelesne i zdravstvene kulture se uočava kao konstanta, a razlike se pojavljuju isključivo u definiranju drugih organizacijskih oblika rada. Uočavaju se razlike u godišnjem fondu sati pa i među najrazvijenijim zemljama, a Finska koja je po mnogo čemu zemlja visoke obrazovne razine stanovništva, prednjači po godišnjem fondu sati. Razlozi preferiranja izvanškolskih u odnosu na izvannastavne aktivnosti mogu biti različiti, ali su siguran indikator nespremnosti odgojno- obrazovnog sustava da zadovolji potrebe djece i učenika. Takva nespremnost bi mogla biti rezultat ishitrenih i neutemeljenih odluka u cijelom sustavu i stvarni pokazatelj nedostatak strateških rješenja bez obzira koliko se na njih sve prosvjetne vlasti vole pozivati.

Organizacijski oblici rada; edukacija; kineziologija

nije evidentirano

engleski

Organisational forms of work in the area of education

nije evidentirano

Organisational forms of work; education; kinesiology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

24-33.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije

Findak, Vladimir

Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)

978-953-7965-00-6

Podaci o skupu

22.ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

pozvano predavanje

25.06.2013-29.06.2013

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija