Motoričko učenje i transfer znanja (CROSBI ID 598548)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Miletić, Đurđica
hrvatski
Motoričko učenje i transfer znanja
Motoričko učenje je proces koji se ne može pratiti direktno, već indirektno, putem motoričke izvedbe. U svakodnevnoj kineziološkoj praksi nužno je razlikovati trenutnu motoričku izvedbu i onu koja karakterizira stvarne efekte motoričkog učenja. Tri su metode kojima možemo dokazati perzistentnost motoričkog učenja: (1) učestalo mjerenje izvođenja ; (2) retencija ; (3) transfer znanja. Informacije koje nam pružaju međusobno se nadopunjuju, a sam proces motoričkog učenja može se definirati pomoću četiri modela krivulja motoričkog izvođenja. Transfer testom mjerimo kako učinkovito osoba može prenositi motorička znanja i koliko već usvojena znanja mogu utjecati na usvajanje novih. Svrha mjerenja transfera znanja je utvrditi koja se količina već naučenog znanja može prenositi pa tako i potaknuti usvajanje novih, sličnih, kretnih struktura ili utjecati na izvedbu istog znanja u novom kontekstu ili okruženju. Transfer može pokazati koliko je usvojeno znanje adaptabilno u novim uvjetima. Upravo je zbog ovih karakteristika mjerenje transfera znanja nezaobilazna eksperimentalna metoda kojom će se analizirati proces motoričkog učenja u svakodnevnoj kineziološkoj praksi.
transfer test; retencija; motorička znanja
nije evidentirano
engleski
Motor learning and transfer of motor skills
nije evidentirano
transfer test; retention; motor skills
nije evidentirano
Podaci o prilogu
56-63.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
Findak, Vladimir
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
978-953-7965-00-6
Podaci o skupu
22.ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
pozvano predavanje
25.06.2013-29.06.2013
Poreč, Hrvatska