Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ocjenjivanje i vrednovanje učenika mlađe školske dobi u nastavi glazbene kulture (CROSBI ID 378554)

Ocjenski rad | diplomski rad

Živković, Katarina Ocjenjivanje i vrednovanje učenika mlađe školske dobi u nastavi glazbene kulture / Radočaj-Jerković, Antoaneta (mentor); Šulentić Begić, Jasna (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2013

Podaci o odgovornosti

Živković, Katarina

Radočaj-Jerković, Antoaneta

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Ocjenjivanje i vrednovanje učenika mlađe školske dobi u nastavi glazbene kulture

Ocjenjivanje je dodjeljivanje određene ocjene za postignute rezultate učenika, odnosno razvrstavanje učenika u određene kategorije prema postignutim rezultatima u učenju i dogovorenim kriterijima. Program nastave glazbene kulture u razrednoj nastavi, tj. u prva četiri razreda osnovne škole, temelji se na glazbenim područjima pjevanja, slušanja, sviranja, elemenata glazbene kreativnosti, tj. glazbenih igara. Učitelj mora uzeti u obzir i skrivene učinke glazbe i voditi računa o pojedinačnim glazbenim sposobnostima. Praćenje i vrednovanje nužno je prilagoditi individualnom razvoju glazbenih sposobnosti svakog učenika. U radu se polazi od nekoliko istraživačkih pitanja na koja se odgovorilo analizirajući anketni upitnik i dnevnik praćenja nastavnih sati. Anketnim upitnikom se htjelo ispitati mišljenje učitelja o bitnosti nastavnih područja te njihovim kriterijima ocjenjivanja pojedinih nastavnih područja, dok je svrha dnevnika praćenja nastavnih sati bila ustanoviti provode li učitelji te kriterije u navedenim nastavnim područjima i u kojoj mjeri. Na osnovu analiziranih sati, tj. načina provođenja ocijenjivanja učenika te analize anketnih upitnika, uočili smo da nastava glazbene kulture u primarnom obrazovanju nije na zavidnoj razini, a pogotovo ocjenjivanje i vrednovanje učenika u okviru ovog predmeta. Umjesto da učitelji ovaj predmet iskoriste za učenikovo i vlastito zadovoljstvo, oni ga pretvaraju u još jedan „težak“ predmet za koji se učenici moraju ponekad itekako truditi, a pogotovo oni učenici koji nisu muzikalni. Učenicima se ne pruža dovoljno u okviru nastave glazbe i učitelji su još uvijek nedovoljno kompetentni za provođenje svih nastavnih sadržaja.

nastava glazbene kulture; razredna nastava; ocjenjivanje; praćenje; vrednovanje

nije evidentirano

engleski

Evaluation of students of younger school age in teaching of music

nije evidentirano

music lessons; assessment; monitoring; evaluation; teaching areas in teaching music

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41

02.07.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija