Rad s djecom s posebnim potrebama u nastavi glazbe u razrednoj nastavi (CROSBI ID 378553)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Tunić, Alisa
Radočaj-Jerković, Antoaneta
Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Rad s djecom s posebnim potrebama u nastavi glazbe u razrednoj nastavi
Tema je ovog rada rad s djecom s posebnim potrebama u nastavi glazbe u razrednoj nastavi. Djeca s posebnim potrebama najčešće se uključuju u redovne razrede osnovne škole gdje prate redovan ili prilagođen nastavni program, ovisno o poteškoći. Za učenike s većim teškoćama u razvoju, odgoj i osnovno školovanje obavlja se u posebnim ustanovama odgoja, obrazovanja, osposobljavanja i rehabilitacije prema posebnim planovima i programima. U okviru ovoga rada istražene su metode i načini rada s djecom čije poteškoće mogu utjecati na sposobnost praćenja nastave glazbene kulture. Istraživanje je provedeno u Centru za odgoj i obrazovanje „Ivan Štark“ u Osijeku, tj. praćena je nastava glazbene kulture i pjevačkog zbora te je intervjuirana nastavnica glazbene kulture. Nakon provedenog istraživanja možemo zaključiti da uz različite metode ovisno o djetetovoj poteškoći, kompetentnog nastavnika, uz odgovarajuće uvjete i uz različite glazbene aktivnosti (pjevanje, slušanje, sviranje, glazbene igre) dijete može imati kvalitetnu nastavu glazbe koja će mu omogućiti kvalitetniji i potpuniji svakodnevni život.
djeca s posebnim potrebama; osnovna škola; razredna nastava; nastave glazbe
nije evidentirano
engleski
Work in musical classes in elementary school with children who have special needs
nije evidentirano
children with special needs; primary school; classroom set; music teaching
nije evidentirano
Podaci o izdanju
24
02.07.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek