Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Rad s djecom s posebnim potrebama u nastavi glazbe u razrednoj nastavi (CROSBI ID 378553)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tunić, Alisa Rad s djecom s posebnim potrebama u nastavi glazbe u razrednoj nastavi / Radočaj-Jerković, Antoaneta (mentor); Šulentić Begić, Jasna (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2013

Podaci o odgovornosti

Tunić, Alisa

Radočaj-Jerković, Antoaneta

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Rad s djecom s posebnim potrebama u nastavi glazbe u razrednoj nastavi

Tema je ovog rada rad s djecom s posebnim potrebama u nastavi glazbe u razrednoj nastavi. Djeca s posebnim potrebama najčešće se uključuju u redovne razrede osnovne škole gdje prate redovan ili prilagođen nastavni program, ovisno o poteškoći. Za učenike s većim teškoćama u razvoju, odgoj i osnovno školovanje obavlja se u posebnim ustanovama odgoja, obrazovanja, osposobljavanja i rehabilitacije prema posebnim planovima i programima. U okviru ovoga rada istražene su metode i načini rada s djecom čije poteškoće mogu utjecati na sposobnost praćenja nastave glazbene kulture. Istraživanje je provedeno u Centru za odgoj i obrazovanje „Ivan Štark“ u Osijeku, tj. praćena je nastava glazbene kulture i pjevačkog zbora te je intervjuirana nastavnica glazbene kulture. Nakon provedenog istraživanja možemo zaključiti da uz različite metode ovisno o djetetovoj poteškoći, kompetentnog nastavnika, uz odgovarajuće uvjete i uz različite glazbene aktivnosti (pjevanje, slušanje, sviranje, glazbene igre) dijete može imati kvalitetnu nastavu glazbe koja će mu omogućiti kvalitetniji i potpuniji svakodnevni život.

djeca s posebnim potrebama; osnovna škola; razredna nastava; nastave glazbe

nije evidentirano

engleski

Work in musical classes in elementary school with children who have special needs

nije evidentirano

children with special needs; primary school; classroom set; music teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24

02.07.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija