Uzročno posljedična povezanost matematičkih znanja i vještina u predškolskom obrazovanju (CROSBI ID 598287)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tepeš, Božidar ; Lešin, Gordana ; Hrkać, Ana
hrvatski
Uzročno posljedična povezanost matematičkih znanja i vještina u predškolskom obrazovanju
U radu su definirana matematička znanja, vještina i sposobnosti u predškolskom obrazovanju. Autori su uporabom statističkog skupa i varijabli mjerenja izradili uzročno posljedični model. Na kraju rada autori navode dva zaključka. Prvo, uzročno posljedični model treba proširiti na jednostavne geometrijske likove i tijela zajedno s obradom podataka računalom. Drugo, uzročno posljedični model opisuje uzročno posljedične odnose između dijelova matematički znanja, vještina i sposobnosti u predškolskom obrazovanju.
matematička znanja; vještina i sposobnosti; matematički kurikul za predškolsko obrazovanje; uzročno posljedični model
nije evidentirano
engleski
Causal connection between mathematical knowledge and skills in pre-school education
nije evidentirano
mathematical knowledge and skills; mathematical curriculum for pre-school education; cause and effect model
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Book of Abstracts: Education in the Modern European Environment - EMEE 2012
Šimović, Vladimir ; Bežen, Ante
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
EMEE 2012 – Education in the Modern European Environment (hrv. Odgoj i obrazovanje u suvremenom europskom kontekstu)
predavanje
17.09.2012-18.09.2012
Opatija, Hrvatska