Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 634425

Metoda za procjenu efekta nastave kolegija Kineziologije kod studenata učiteljskog studija


Vidranski, Tihomir; Tomac, Zvonimir; Šumanović, Mara; Rastovski, Dražen
Metoda za procjenu efekta nastave kolegija Kineziologije kod studenata učiteljskog studija // The efficiency of teaching methodology for teacher and preschool teacher training students in the purpose of education of higher quality : proceedings / Lepeš, J. (ur.).
Subotica, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 634425 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metoda za procjenu efekta nastave kolegija Kineziologije kod studenata učiteljskog studija
(Method for estimating the effect of teaching Kinesiology course for Faculty of Education students)

Autori
Vidranski, Tihomir ; Tomac, Zvonimir ; Šumanović, Mara ; Rastovski, Dražen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
The efficiency of teaching methodology for teacher and preschool teacher training students in the purpose of education of higher quality : proceedings / Lepeš, J. - Subotica, 2013

Skup
The efficiency of teaching methodology for teacher and preschool teacher training students in the purpose of education of higher quality

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 24.-25.05.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kineziologija ; kvaliteta nastave ; studenti ; učiteljski
(kinesiology ; the quality of teaching ; students ; teacher)

Sažetak
U području TZK kompetencije se odnose na transformacije kinantropoloških obilježja u učinkovitu upotrebu znanja u praktičnim situacijama. Prema izvedbenom planu kolegija Kineziologija Učiteljskog fakulteta u Osijeku očekivani ishodi (opće i specifične kompetencije – znanja/vještina) omogućuju studentu razumijevanje i osposobljenost primijene osnovnih kinezioloških zakonitosti o utjecaju tjelesne aktivnosti na različite segmente antropološkog statusa učenika. Stoga, antropološka analiza sadržaja nastave TZK predstavlja osnovnu kompetenciju učitelja, a konstrukcija i validacija pouzdanih upitnika za procjenu antropološke analize predstavlja polazne pretpostavke za uspješnu procjenu efekta nastave kineziologije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Citiraj ovu publikaciju

Vidranski, Tihomir; Tomac, Zvonimir; Šumanović, Mara; Rastovski, Dražen
Metoda za procjenu efekta nastave kolegija Kineziologije kod studenata učiteljskog studija // The efficiency of teaching methodology for teacher and preschool teacher training students in the purpose of education of higher quality : proceedings / Lepeš, J. (ur.).
Subotica, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vidranski, T., Tomac, Z., Šumanović, M. & Rastovski, D. (2013) Metoda za procjenu efekta nastave kolegija Kineziologije kod studenata učiteljskog studija. U: Lepeš, J. (ur.)The efficiency of teaching methodology for teacher and preschool teacher training students in the purpose of education of higher quality : proceedings.
@article{article, editor = {Lepe\v{s}, J.}, year = {2013}, keywords = {kinesiology, the quality of teaching, students, teacher}, title = {Method for estimating the effect of teaching Kinesiology course for Faculty of Education students}, keyword = {kinesiology, the quality of teaching, students, teacher}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font