Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Glazbene izvannastavne i izvanškolske aktivnosti u prva četiri razreda osnovne škole (CROSBI ID 378419)

Ocjenski rad | diplomski rad

Grundler, Ema Glazbene izvannastavne i izvanškolske aktivnosti u prva četiri razreda osnovne škole / Radočaj-Jerković, Antoaneta (mentor); Šulentić Begić, Jasna (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2013

Podaci o odgovornosti

Grundler, Ema

Radočaj-Jerković, Antoaneta

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Glazbene izvannastavne i izvanškolske aktivnosti u prva četiri razreda osnovne škole

Tema je ovog rada glazbene izvannastavne i izvanškolske aktivnosti u prva četiri razreda osnovne škole. Te aktivnosti pripadaju slobodnom vremenu učenika, a slobodno vrijeme se definira kao vrijeme za odmor, razonodu i osobni razvitak pojedinca kao ličnosti. Kako bi se slobodno vrijeme kvalitetno iskoristilo, na snagu stupa odgojno-obrazovna uloga škole koja je dužna organizirati različite izvannastavne aktivnosti u koje se učenici uključuju prema osobnim afinitetima. Udruge, društva ili organizacije izvan škole organiziraju izvanškolske aktivnosti koje su u bliskoj suradnji sa školama. U okviru ovoga rada provedeno je istraživanje u Osnovnoj školi „Tin Ujević“ u Osijeku tijekom 2012. godine. Anketirani su učenici od prvog do četvrtog razreda (N = 255) pomoću anketnih upitnika. Na temelju dobivenih podataka o polaženju izvannastavnih i izvanškolskih glazbenih aktivnosti primijenili smo postupak sustavnog promatranja te je vođen dnevnik istraživanja. Ovim radom željelo se istražiti kojim se glazbenim izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima bave učenici navedene škole te kako su te aktivnosti organizirane i vođene. Rezultati su pokazali da učenici navedene škole polaze pjevački zbor i ritmiku kao izvannastavne aktivnosti te folklor, ples i balet te sviranje instrumenata glasovira, sintisajzera, tamburice i gitare kao izvanškolske aktivnosti. Vrlo mali broj učenika svira neki instrument izvan škole, dok čak četvrtina učenika koji imaju mogućnost pohađati školski pjevački zbor (samo četvrti razredi) pohađa isti. Također četvrtina djevojčica ove škole pohađa školsku ritmiku. Od ukupnog broja ispitanih učenika manje od petine učenika pohađa neku izvanškolsku aktivnost od kojih je najpopularniji ples u nekom od osječkih klubova. Možemo uočiti da su izvannastavne glazbene aktivnosti popularnije od izvanškolskih, a to se može objasniti time da je izvedivije pohađati izvannastavne aktivnosti od izvanškolskih jer svi učenici nemaju podjednake uvjete za bavljenje nekakvom aktivnošću izvan škole, bilo da se radi o financijskim sredstvima ili vremenskoj organizaciji odlazaka na te aktivnosti.

slobodno vrijeme; učenici primarnog obrazovanja; glazbene izvannastavne i izvanškolske aktivnosti

nije evidentirano

engleski

Musical extra-curricular activities in the first four grade of elementary school

nije evidentirano

free time; primary school pupils; musical extra-curricular activities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

24.06.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija