Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kulturna transmisija kroz umjetničko područje kurikuluma (CROSBI ID 598037)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Matoš, Nikolina Kulturna transmisija kroz umjetničko područje kurikuluma // Pedagogija i kultura (svezak 3) / Posavec, K. ; Sablić, M. (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 233-243

Podaci o odgovornosti

Matoš, Nikolina

hrvatski

Kulturna transmisija kroz umjetničko područje kurikuluma

Obrazovna politika Republike Hrvatske prihvatila je osam temeljnih kompetencija za cjeloživotno obrazovanje, određenih od strane Europske Unije. Posljednja, ali nikako manje značajna od ostalih, jest kulturna svijest. To je svijest o važnosti stvaralačkoga izražavanja, ideja, iskustava i emocija kroz različite medije, uključujući glazbu, ples, kazališnu, književnu i vizualnu umjetnost. Također, to je svijest o lokalnoj, nacionalnoj i europskoj kulturnoj baštini i njihovu mjestu u svijetu. Suženjem opće predodžbe kulture na sferu umjetničkog, dolazimo do pojma umjetničko obrazovanje. Kao neizostavni dio cjelovitog obrazovanja, ono bi pomoću transmisije kulturnih sadržaja biću u razvoju trebalo pružiti relevantna znanja iz područja umjetnosti i omogućiti razvoj kritičkog odnosa i estetske osjetljivosti. Potrebno je istražiti mogućnosti (i ograničenja) umjetničkog obrazovanja i kulturne transmisije kroz dvije razine kurikuluma: nacionalnog (općeg) i školskog (pojedinačnog). Nacionalni okvirni kurikulum daje smjernice za oblikovanje umjetničkog područja, ali tek školski kurikulum pruža temelje za realizaciju kulturne transmisije kroz nastavne predmete i međupredmetne teme, a posebno kroz izvannastavne i izvanškolske aktivnosti.

kulturna transmisija; umjetničko obrazovanje; umjetničko područje; nacionalni okvirni kurikulum; školski kurikulum

nije evidentirano

engleski

Curriculum, Arts Education and Cultural Transmission

nije evidentirano

cultural transmission; arts education; arts curricular area; national curriculum framework; school curriculum

nije evidentirano

Podaci o prilogu

233-243.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija i kultura (svezak 3)

Posavec, K. ; Sablić, M.

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

978-953-99167-7-8

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija