Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 633845

Uloga upravljanja znanjem u nastupu klastera na domaćem i stranom tržištu


Davidović, Milan
Uloga upravljanja znanjem u nastupu klastera na domaćem i stranom tržištu // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija Zdenko et al. (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet, 2012. str. 207-219 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 633845 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga upravljanja znanjem u nastupu klastera na domaćem i stranom tržištu
(Role of the knowledge management in the performance of business cluster in domestic and international market)

Autori
Davidović, Milan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija Zdenko et al. - Osijek : Ekonomski fakultet, 2012, 207-219

Skup
12. međunarodni znanstveni skup Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 25.10.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
organizacijsko znanje klastera ; upravljanje znanjem ; sustav upravljanja znanjem ; klaster ; nastup na tržištu
(organisational knowledge ; knowledge management ; knowledge management system ; business cluster ; performance in market)

Sažetak
Klasteri se osnivaju radi zajedničkog nastupa malih i srednjih poduzeća na domaćem i stranom tržištu. U ovom radu se znanje promatra kao ključni faktor uspjeha klastera na tržištu, a upravljanje znanjem u klasteru kao funkcija menadžmenta klastera koji organizira, koordinira, provodi i nadzire aktivnosti kojima se osiguravaju znanja potrebna za usklađeno djelovanje klastera i uspješan nastup klastera na domaćem i stranom tržištu, te njegov rast zasnovan na stvaranju novih vrijednosti kroz kooperacijske projekte i realizaciju zajedničkih proizvoda. Analizirani su struktura organizacijskog znanja klastera i oblikovanje nastupa klastera na tržištu kao proces pretvorbe znanja i spiralnog rasta organizacijskog znanja, utvrđeni su glavni zadaci i uloga upravljanja znanjem u nastupu klastera na tržištu, životni ciklus organizacijskog znanja klastera i uloga procesa kreiranja, distribucije i korištenja organizacijskog znanja u oblikovanju i realizaciji nastupa klastera na tržištu i strategije rasta klastera. Na temelju toga su izvedeni zahtjevi na sustav upravljanja znanjem kao dijela logistike klastera.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka škola za informacijske tehnologije, Zagreb

Profili:

Avatar Url Milan Davidović (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Davidović, Milan
Uloga upravljanja znanjem u nastupu klastera na domaćem i stranom tržištu // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija Zdenko et al. (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet, 2012. str. 207-219 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Davidović, M. (2012) Uloga upravljanja znanjem u nastupu klastera na domaćem i stranom tržištu. U: Segetlija Zdenko et al. (ur.)Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu.
@article{article, author = {Davidovi\'{c}, M.}, year = {2012}, pages = {207-219}, keywords = {organizacijsko znanje klastera, upravljanje znanjem, sustav upravljanja znanjem, klaster, nastup na tr\v{z}i\v{s}tu}, title = {Uloga upravljanja znanjem u nastupu klastera na doma\'{c}em i stranom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {organizacijsko znanje klastera, upravljanje znanjem, sustav upravljanja znanjem, klaster, nastup na tr\v{z}i\v{s}tu}, publisher = {Ekonomski fakultet}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Davidovi\'{c}, M.}, year = {2012}, pages = {207-219}, keywords = {organisational knowledge, knowledge management, knowledge management system, business cluster, performance in market}, title = {Role of the knowledge management in the performance of business cluster in domestic and international market}, keyword = {organisational knowledge, knowledge management, knowledge management system, business cluster, performance in market}, publisher = {Ekonomski fakultet}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font