Samovrednovanje visokoškolske knjižnice – na primjeru Knjižnice Filozofskog Fakulteta u Osijeku (CROSBI ID 193745)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Radičević, Vesna
hrvatski
Samovrednovanje visokoškolske knjižnice – na primjeru Knjižnice Filozofskog Fakulteta u Osijeku
Samovrednovanje se u mnogim područjima i djelatnostima afirmiralo kao novi pristup analize kvalitete vlastite prakse koji se, uz vanjsko vrednovanje kvalitete, smatra najučinkovitijim mehanizmom za unapređivanje kvalitete određene djelatnosti. U procesu samovrednovanja knjižnice mogu primjenjivati različite metode od samoevaluacijskih upitnika, anketiranja korisnika, do SWOT- analiza, benchmarkinga i izrade razvojnih planova do drugih strateških dokumenata knjižnice. Rad opisuje proces samovrednovanja Knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku, i ukazuje na potrebu utvrđivanja prijedloga modela samovrednovanja koji bi polazio ne samo od vrednovanja zasnovanog na kvantitativnom mjerenju opremljenosti knjižnica, nego i pokazatelja učinka knjižnica na kvalitetu nastave i uopće studiranja na fakultetu.
samovrednovanje knjižnica; anketiranje korisnika; SWOT analiza; strateški dokumenti knjižnice
nije evidentirano
engleski
Self-evaluation of academic library – the example of the Faculty of philosophy in Osijek
nije evidentirano
self-evaluation of libraries; user surveys; SWOT analysis; strategic library documents
nije evidentirano