Isprika kao strategija u kriznom komuniciranju - značaj kulturnog konteksta (CROSBI ID 597830)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kešetović, Želimir , Toth, Ivan , Korajlić, Nedžad
hrvatski
Isprika kao strategija u kriznom komuniciranju - značaj kulturnog konteksta
od često korištenih strategija u kriznom menadžmentu, odnosno kriznom komuniciranju kojoj pribjegavaju organizacije pogođene krizom jest javna isprika za krizu. Najčešće se olako uzima da je to strategija koja automatski daje rezultate i umanjuje efekte krize, što nikako nije tačno. Učinkovitost javne isprike ovisi o čitavom niz faktora kao što su priroda krize, mjesto, vrijeme i način na koji je javna isprika data i ciljna javnost kojoj je ona upućena. Pogrešno data isprika može imati ozbiljan kontraefekt. Ovdje osobito veliki značaj imaju kulturni faktori. Niti jedna funkcija komunikacije ne uključuje više tragičnih međukulturnih nesporazuma sa više negativnih posljedica od pogrešno date isprike. Korištenje forme isprike koja nije u skladu sa kulturnim obrascima onih kojima se upućuje, isprika može ugroziti pomirenje, pojačati ogorčenje, produžiti neprijateljstva i dodatno otežati rješavanje krizne situacije.
kriza ; krizno komuniciranje ; isprika ; kulturni kontekst
nije evidentirano
engleski
APOLOGY AS CRISIS COMMUNICATION STRATEGY - IMPORTANCE OF CULTURAL CONTEXT
nije evidentirano
crisis ; crisis communication ; apology ; cultural context
nije evidentirano
Podaci o prilogu
948-960.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
VI. međunarodna konferencija "Dani kriznog upravljanja" Zbornik sažetaka, Zbornik radova
Toth, Ivan
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica
978-953-7716-44-8
Podaci o skupu
VI. međunarodna konferencija „Dani kriznog upravljanja“
predavanje
28.05.2013-29.05.2013
Velika Gorica, Hrvatska