Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing Theory Challenges in Transitional Societies (CROSBI ID 10472)

Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije

Marketing Theory Challenges in Transitional Societies / Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav (ur.) Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008

Podaci o odgovornosti

Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav

engleski

Marketing Theory Challenges in Transitional Societies

The main objective of this proceedings (41 papers) is to restore and/or give a fresh impetus to the development of marketing knowledge in the area of transitional countries of Central and Eastern Europe.

Marketing; Transitional economies

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2008.

978-953-6025-26-8

341

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija