Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kultura odgovornosti roditelja, učitelja i društva ili "pakleni" ples s djecom (CROSBI ID 597725)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Zloković, Jasminka ; Polić, Petra Kultura odgovornosti roditelja, učitelja i društva ili "pakleni" ples s djecom // Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 441-450

Podaci o odgovornosti

Zloković, Jasminka ; Polić, Petra

hrvatski

Kultura odgovornosti roditelja, učitelja i društva ili "pakleni" ples s djecom

Rad predstavlja znanstveno-pedagošku raspravu o činjenicama koje upućuju na marginaliziranje značaja odgoja i temeljnih moralnih vrijednosti kao najvažnije stupove humanog i socijalnog razvitka. S obzirom na realno stanje koje se uočava na mikro razini odnosa roditelja prema djeci tako i na makro socijalnom planu čini se neminovnim postaviti pitanje može li današnje društvo zanemarivanjem značaja odgoja i moralnih vrijednosti primjereno ljudskom dostojanstvu odgovoriti trenutnim (i budućim) izazovima na svim planovima života. S obzirom na moguće posljedice autorice “odgojnu i moralnu krizu” smatraju jednom od najtežih kriza u nizu mnogih o kojima danas na dnevnoj razini raspravljamo (gospodarska, politička, financijska i dr.). Sintagmu “pakleni” ples” u radu koristi se ističući pedagoške probleme djece i mladih na koje odrasli (roditelji, nastavnici, kreatori obrazovne i socijalne politike) ne reagiraju ili to čine kada njihovi problemi eskaliraju. U širem smislu osim različitih pedagoških, socijalnih, etičkih, pravnih i drugih pitanja moguće je govoriti i o kulturi (ne)odgovornosti o djeci kao stupnju opće odgovornosti i prosvijećenosti te razvijenosti individualne i društvene razine humane brige i odnosa prema djeci (i odraslima). Podizanje kvalitete brige o djeci autorice vide kroz neke esencijalne zadaće društva – kvalitetne odgojno- obrazovne sadržaje usmjerene na promoviranje zdravog razvoja djeteta, aktivnosti škole i društva u široj brizi o obitelji, kao i kroz razvijanje partnerskih odnosa nastavnih i drugih stručnih kadrova s roditeljima i djecom.

kultura odgovornosti; moralne vrijednosti; obitelj; odgoj; socijalna okolina; škola

nije evidentirano

engleski

The culture of responsibility of parents, teachers and society or "hellish dance" with children

nije evidentirano

culture of responsibility; moral values; family; upbringing; social environment; school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

441-450.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti

Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

978-953-99167-5-4

Podaci o skupu

Drugi kongres pedagoga Hrvatske

predavanje

24.09.2012-26.09.2012

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice