Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 632852

Kolaborativno upravljanje lancem opskrbe


Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir
Kolaborativno upravljanje lancem opskrbe // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 31 (2012), 1-2; 79-83 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)


Naslov
Kolaborativno upravljanje lancem opskrbe
(Collaborative supply chain management)

Autori
Dvorski, Stjepan ; Kovšca, Vladimir

Izvornik
Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa (0351-1898) 31 (2012), 1-2; 79-83

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopcenje, znanstveni

Ključne riječi
Integralna logistika; lanac opskrbe; kolaborativno upravljanje lancem opskrbe
(Integrated logistics; supply chain; collaborative supply chain management)

Sažetak
Suvremena logistika sve više naglašava potrebu integracije te filozofiju upravljanja cjelokupnim protokom robe, informacija, novca i usluga od ponude, nabave, proizvodnje, distribucije, prodaje pa sve do krajnjih potrošača. U promjenjivim uvjetima poslovanja integralna logistika pruža podršku operativnim marketinškim strategijama na način da omogućuje stvaranje kvalitetne usluge klijentu, a predstavlja i temelj na kojem poduzeće izgrađuje svoju konkurentsku prednost. Kolaboracija u lancu opskrbe povećava tržišni potencijal udruživanjem znanja partnera, a dvije glavne komponente upravljanja lancem opskrbe postaju integracija mreže, organizacija te koordinacija informacijskih, materijalnih i financijskih tokova. U žarištu koncepta upravljanja lancem opskrbe je koordinacija i povjerenje u poslovne partnere s ciljem postizanja sinergijskih efekata koji se očituju u postizanju većega poslovnog učinka kroz zajedničko djelovanje u odnosu na pojedinačno djelovanje poslovnog subjekta. Za učinkovito djelovanje lanca opskrbe važno je optimiziranje lanca kao cjeline minimiziranjem troškova i uklanjanjem aktivnosti koje ne dodaju vrijednost proizvodu s ciljem stvaranja što veće vrijednosti za krajnjeg potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
016-0000000-1730 - Međuzavisnost liberalizacije poštanskog tržišta i izravnog marketinga (Stjepan Dvorski, )

Ustanove
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin