Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poticanje čitalačke pismenosti kao dio knjižnično-informacijskog obrazovanja (CROSBI ID 597602)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad

Radičević, Vesna ; Biglbauer, Suzana Poticanje čitalačke pismenosti kao dio knjižnično-informacijskog obrazovanja // XXIII. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske / Zadravec, Tamara (ur.). Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2011. str. 33-42

Podaci o odgovornosti

Radičević, Vesna ; Biglbauer, Suzana

hrvatski

Poticanje čitalačke pismenosti kao dio knjižnično-informacijskog obrazovanja

Rad donosi prikaz realizacije sadržaja programa čitalačke pismenosti unutar knjižnično-informacijskog obrazovanja školske knjižnice. Realizaciju sadržaja programa čitalačke pismenosti kao dio knjižnično-informacijskog obrazovanja školske knjižnice moguće je ostvarivati u korelaciji s bilo kojim područjem iz školskog programa sudjelovanjem u realizaciji nastavnog sata, provođenjem individualnih ili skupnih učeničkih i školskih projekata, organiziranjem predavanja i radionica. Budući da je čitalački angažman nekog pojedinca preduvjet budućeg postignuća u čitalačkoj pismenosti, što podrazumijeva ne samo znanja i sposobnosti, već i motivaciju, stavove i čitalačke navike, poticanje čitalačke pismenosti treba početi već od predškolske i ranije školske dobi učenika. Provođenjem projekta HNOS-a predviđeno je donošenje i ostvarivanje posebnog programa rada na poticanju informacijske i čitateljske pismenosti u školskim knjižnicama timskim radom školskog knjižničara i nastavnika pri realizaciji ili pripremi satova iz pojedinih predmeta, tema i nastavnih cjelina tako da se aktivnosti pri realizaciji mogu provoditi u različitim oblicima pa i suradnjom sa drugim ustanovama i knjižnicama. Program Lektira na drugačiji način namijenjen je djeci nižeg školskog uzrasta, za poticanje čitanja zasnovan na komunikacijsko-humanističkom pristupu odgoju i obrazovanju.

čitalačka pismenost; informacijska pismenost; knjižnično-informacijsko obrazovanje. školska knjižnica

nije evidentirano

engleski

Reading literacy promotion as the part of library education

nije evidentirano

reading literacy; information literacy; library education; school library

nije evidentirano

Podaci o prilogu

33-42.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XXIII. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske

Zadravec, Tamara

Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)

Podaci o skupu

Čitanje kao dio knjižnično-informacijskog obrazovanja

predavanje

09.05.2011-11.05.2011

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti