Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 632280

Informiranje i komunikacija, put k uspjehu


Jović, Marija
Informiranje i komunikacija, put k uspjehu // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta, 1 (2010), 2; 24-29 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Informiranje i komunikacija, put k uspjehu
(Information and communication, the road to success)

Autori
Jović, Marija

Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta (1847-702X) 1 (2010), 2; 24-29

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Potrošač; zaštita; građanin; roba; usluga; tržište; kupnja; informiranost; domaći proizvod; marketing
(Consumer; protection; citizen; goods; services; market; purchase; awareness; domestic product; marketing)

Sažetak
U konkurentskom svijetu marketing i dobra informiranost potrošača što podrazumijeva i njihovu zaštitu, predstavlja bitan element za uspjeh svake organizacije. Poduzeća sve više dolaze do zaključka kako se konkurentska prednost ostvaruje uviđanjem mogućnosti vlastitih zaposlenika, njihovom edukacijom i njihovim uključivanjem u proces marketinga. Uviđa se važnost informiranosti potrošača o pravu pristupa osnovnoj robi i uslugama (dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane odjeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene). Pravo na obrazovanje o pitanjima potrošača, odnosno stjecanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svijest o odgovornosti i osnovnim pravilima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati, osnovni su uvjeti zaštite potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Autor s matičnim brojem:
Marija Jović, (339420)