Informiranje i komunikacija, put k uspjehu (CROSBI ID 193541)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Jović, Marija
hrvatski
Informiranje i komunikacija, put k uspjehu
U konkurentskom svijetu marketing i dobra informiranost potrošača što podrazumijeva i njihovu zaštitu, predstavlja bitan element za uspjeh svake organizacije. Poduzeća sve više dolaze do zaključka kako se konkurentska prednost ostvaruje uviđanjem mogućnosti vlastitih zaposlenika, njihovom edukacijom i njihovim uključivanjem u proces marketinga. Uviđa se važnost informiranosti potrošača o pravu pristupa osnovnoj robi i uslugama (dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane odjeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene). Pravo na obrazovanje o pitanjima potrošača, odnosno stjecanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svijest o odgovornosti i osnovnim pravilima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati, osnovni su uvjeti zaštite potrošača.
potrošač; zaštita; građanin; roba; usluga; tržište; kupnja; informiranost; domaći proizvod; marketing
nije evidentirano
engleski
Information and communication, the road to success
nije evidentirano
consumer; protection; citizen; goods; services; market; purchase; awareness; domestic product; marketing
nije evidentirano