Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Informiranje i komunikacija, put k uspjehu (CROSBI ID 193541)

Prilog u časopisu | stručni rad

Jović, Marija Informiranje i komunikacija, put k uspjehu // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 1 (2010), 2; 24-29

Podaci o odgovornosti

Jović, Marija

hrvatski

Informiranje i komunikacija, put k uspjehu

U konkurentskom svijetu marketing i dobra informiranost potrošača što podrazumijeva i njihovu zaštitu, predstavlja bitan element za uspjeh svake organizacije. Poduzeća sve više dolaze do zaključka kako se konkurentska prednost ostvaruje uviđanjem mogućnosti vlastitih zaposlenika, njihovom edukacijom i njihovim uključivanjem u proces marketinga. Uviđa se važnost informiranosti potrošača o pravu pristupa osnovnoj robi i uslugama (dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane odjeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene). Pravo na obrazovanje o pitanjima potrošača, odnosno stjecanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svijest o odgovornosti i osnovnim pravilima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati, osnovni su uvjeti zaštite potrošača.

potrošač; zaštita; građanin; roba; usluga; tržište; kupnja; informiranost; domaći proizvod; marketing

nije evidentirano

engleski

Information and communication, the road to success

nije evidentirano

consumer; protection; citizen; goods; services; market; purchase; awareness; domestic product; marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (2)

2010.

24-29

objavljeno

1847-702X

1849-1138

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano

Poveznice