Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 632264

Odnosi s javnošću u sportu


Jović, Marija
Odnosi s javnošću u sportu // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta, 1 (2010), 2; 30-35 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Odnosi s javnošću u sportu
(Public relations in sport)

Autori
Jović, Marija

Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta (1847-702X) 1 (2010), 2; 30-35

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Sport; kultura; mladi; obrazovanje; osobnost; razvoj; javni interes; odnosi s javnošću; PR; integracija; koordinacija i sinkronizacija; propaganda; marketing; promocija; oglašavanje
(Sport; culture; youth; education; personality; development; public interest; public relations; PR; integration; coordination and synchronization; propaganda; marketing; promotion; advertising)

Sažetak
Razvoj sportske kulture u praksi predstavlja jedan od važnih zadataka vremena u kojem živimo. Nedovoljna sportska aktivnost može utjecati na značajan nedostatak u životu pojedinih generacija. Sport je također sastavni dio institucionalnog obrazovanja. Sport potiče razvoj turizma, trgovine, sportske industrije i tako sve više povećava mogućnost zapošljavanja. Sport je dakle javno dobro, a istovremeno i ekonomska kategorija, te je logično da ga država potiče i sufinancira. Za ostvarivanje javnog interesa u sportu na razini države se osigurava realizacija zadataka od zajedničkog interesa, a na razini lokalne zajednice neposredno se ostvaruju zadaci koji su od javnog interesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Napomena
Autorica je dio uredničkog vijeća za 2. broj



POVEZANOST RADA


Autor s matičnim brojem:
Marija Jović, (339420)