Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 631795

Marketinška strategija i Akcijski plan razvoja zdravstvenog turizma na području grada Buzeta


Jelinčić, Daniela Angelina; Baus, Marko; Vukić, Feđa; Tišma, Sanja; Bura, Miljenko; Augustinović, Marko
Marketinška strategija i Akcijski plan razvoja zdravstvenog turizma na području grada Buzeta, 2012. (studija - marketinški i akcijski plan).


Naslov
Marketinška strategija i Akcijski plan razvoja zdravstvenog turizma na području grada Buzeta
(Marketing Strategy and Action Plan for Health Tourism Development in the City of Buzet)

Autori
Jelinčić, Daniela Angelina ; Baus, Marko ; Vukić, Feđa ; Tišma, Sanja ; Bura, Miljenko ; Augustinović, Marko

Izvornik
Institut za međunarodne odnose

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, studija - marketinški i akcijski plan

Godina
2012

Ključne riječi
Turizam; zdravstveni turizam; kulturni turizam; održivi razvoj; Buzet
(Tourism; health tourism; cultural tourism; sustainable development; Buzet)

Sažetak
Rad predstavlja marketinšku strategiju i akcijski plan razvoja zdravstvenog turizma na području grada Buzeta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Sociologija, Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
017-0171685-1490 - Kulturna raznolikost, interkulturna komunikacija i digitalna kultura (Daniela Angelina Jelinčić, )

Ustanove
Institut za razvoj i međunarodne odnose