Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile (CROSBI ID 193415)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jozić, Ivana
hrvatski
Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile
Članak se bavi istraživanjem spoja teksta i slike u reklamnim porukama za automobile. Osobita se pozornost poklanja semiotičkome tumačenju slika kao neovisnoga sustava, njegovim pravilima i posebnostima. Kontrastivno se analiziraju tekst i slika, te se istražuje kako oba dijela reklamnog iskaza ostvaruju informativnu, apelativnu i persuazivnu funkciju. Tezu o suovisnosti teksta i slika u reklamama kao uporabnim tekstovima potkrepljuje i činjenica da oba sustava svoje puno značenje postižu tek u interakciji u komunikacijskome procesu, koji, premda jednosmjeran, neizostavno uključuje i vlastitu interpretaciju recipijenata.
semiotika ; slika ; tekst ; reklamna poruka
nije evidentirano
engleski
Semiotic aspects in the analysis of car advertisements
nije evidentirano
semiotics ; picture ; text ; advertisement
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti