Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile (CROSBI ID 193415)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jozić, Ivana Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile // Jezikoslovlje, 14 (2013), 1; 161-195

Podaci o odgovornosti

Jozić, Ivana

hrvatski

Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile

Članak se bavi istraživanjem spoja teksta i slike u reklamnim porukama za automobile. Osobita se pozornost poklanja semiotičkome tumačenju slika kao neovisnoga sustava, njegovim pravilima i posebnostima. Kontrastivno se analiziraju tekst i slika, te se istražuje kako oba dijela reklamnog iskaza ostvaruju informativnu, apelativnu i persuazivnu funkciju. Tezu o suovisnosti teksta i slika u reklamama kao uporabnim tekstovima potkrepljuje i činjenica da oba sustava svoje puno značenje postižu tek u interakciji u komunikacijskome procesu, koji, premda jednosmjeran, neizostavno uključuje i vlastitu interpretaciju recipijenata.

semiotika ; slika ; tekst ; reklamna poruka

nije evidentirano

engleski

Semiotic aspects in the analysis of car advertisements

nije evidentirano

semiotics ; picture ; text ; advertisement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

14 (1)

2013.

161-195

objavljeno

1331-7202

1848-9001

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost