Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metoda za procjenu efekata nastave kolegija kineziologije kod studenata Učiteljskog fakulteta (CROSBI ID 597344)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Vidranski, Tihomir ; Tomac, Zvonimir ; Šumanović, Mara ; Rastovski, Dražen Metoda za procjenu efekata nastave kolegija kineziologije kod studenata Učiteljskog fakulteta // 2nd International Methodological Conference. Subotica, 2013. str. 54--

Podaci o odgovornosti

Vidranski, Tihomir ; Tomac, Zvonimir ; Šumanović, Mara ; Rastovski, Dražen

hrvatski

Metoda za procjenu efekata nastave kolegija kineziologije kod studenata Učiteljskog fakulteta

U području TZK kompetencije se odnose na transformacije kinantropoloških obilježja u učinkovitu upotrebu znanja u praktičnim situacijama. Prema izvedbenom planu kolegija Kineziologija Učiteljskog fakulteta u Osijeku očekivani ishodi (opće i specifične kompetencije – znanja/vještina) omogućuju studentu razumijevanje i osposobljenost primijene osnovnih kinezioloških zakonitosti o utjecaju tjelesne aktivnosti na različite segmente antropološkog statusa učenika. Stoga, antropološka analiza sadržaja nastave TZK predstavlja osnovnu kompetenciju učitelja, a konstrukcija i validacija pouzdanih upitnika za procjenu antropološke analize predstavlja polazne pretpostavke za uspješnu procjenu efekta nastave kineziologije. Uzorak ispitanika činilo je 32 studenata treće godine Fakulteta. Ispitanici su procjenjivali 26 sadržaja nastave za 4. razred osnovne škole iz predmeta TZK u 8 varijabli motoričkih sposobnosti (6656 podataka) tako da su na predloženoj ljestvici zaokružili ocjenu za koju oni smatraju da najbolje opisuje ispoljavanje pojedine motoričke sposobnosti u promatranoj kretnoj strukturi. Ocjene su se kretale od 1 za minimalnu ispoljenost do 6 za maksimalnu ispoljenost motoričke sposobnosti u kretnoj strukturi. Rezultati su obrađeni u programskom paketu "Statistica, ver 7.1". Upitnik za ekspertnu procjenu kvalitete antropološke analize sadržaja nastave TZK za 4. razred OŠ sadržavao je 8 čestica od koje svaka ukazuju na visok stupanj pouzdanosti. U analizi pouzdanosti testa dobiveni su sljedeći prosječni koeficijenti pouzdanosti(min:0, 78, max:0, 94): Cronbach : 0, 8842 i standardizirana : 0, 8912. Ovako visoki koeficijenti, gotovo 1, govore o visokoj pouzdanosti mjernog instrumenta za procjenu efekata nastave iz kolegija Kineziologije u kompetencijama antropološke analize nastavnih sadržaja. Konstruirani upitnik pokazao je dobre mjerne karakteristike i visoku pouzdanost predmeta mjerenja. Upitnik je procjenjen na populaciji osoba studentske dobi kojoj će antropološka analiza nastavnih sadržaja kao faza programiranja u nastavi TZK vjerojatno biti životna profesija. Sam upitnik može pomoći u boljem definiranju hijerarhijske strukture anropološkog prostora nastavnih sadržaja TZK te biti od koristi u izradi efikasnijih instrumenata za procjenu efekta nastave kineziologije učiteljskih studija.

kineziologija ; kvaliteta nastave ; studenti ; učitelji

nije evidentirano

engleski

Method for estimating the effect of teaching kinesiology course for Faculty of education students

nije evidentirano

kinesiology ; the quality of teaching ; students ; teacher

nije evidentirano

Podaci o prilogu

54--.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

2nd International Methodological Conference

Subotica:

978-86-87095-30-4

Podaci o skupu

The efficiency of teaching methodology for teacher and preschool teacher training students in the purpose of education of higher quality

predavanje

24.05.2013-25.05.2013

Subotica, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija