Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 631405

Glazboterapija i dijete s posebnim potrebama


Sučić, Goran; Lovrinčević, Maja
Glazboterapija i dijete s posebnim potrebama // Glazbena pedagogija u svijetu sadašnjih i budućih promjena 3 / Vidulin-Orbanić Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2013. str. 537-551


Naslov
Glazboterapija i dijete s posebnim potrebama
(Music therapy and children with special needs)

Autori
Sučić, Goran ; Lovrinčević, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Glazbena pedagogija u svijetu sadašnjih i budućih promjena 3

Urednik/ci
Vidulin-Orbanić Sabina

Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Grad
Pula

Godina
2013

Raspon stranica
537-551

ISBN
978-953-7498-65-8

Ključne riječi
Dijete s posebnim potrebama, glazoterapija, roditelji, učitelji, umjtnost
(Art, children with special needs, music therapy, parents, teachers)

Sažetak
Mnoga istraživanja pružaju nam snažne dokaze o važnosti glazbe u poticanju raznih aspekata razvoja djece. Stoga se velika važnost pridaje glazbenoj edukaciji i doživljaju u predškolskim ustanovama te u nižim razredima osnovne škole. Upotrebom kreativne terapije, odnosno uporaba umjetnosti poput glazbe, likovno-vizualnog izražaja, plesa, drame, lutkarstva, priče i drugih kreativnih procesa unaprijeđuje zdravlje i brži oporavak, kao i poboljšanje kvalitete života u specifičnim okolnostima. Specifične terapije ovog oblika su glazbena terapija, vibroakustička i art terapija. Umjetnost dobiva titulu suvremenog psihologa, psihijatra i odgajatelja, jer umjetnost uvelike utječe na naše živote. Dopustimo umjetnosti da nas vodi ka boljem i zdravijem životu. Teoretski dio rada izvršenom analizom relevantne literature i postignuća kod nas i u svijetu približava problematiku glazboterapije, njenih pojavnosti kroz integrirani razvojni kurikulum. Integririrani procesi podrazumjevaju uključivanje i drugih umjetničkih područja s kojim će se kvalitetnije ostvarivati uključivanje učenika s posebnim potrebama u redovni rad gdje dijete svladava redovne ili prilagođene programe uz primjenu individualiziranih postupaka u radu. Kroz empirijski dio rada, uz postavljenje predmeta i problema istraživanja, postavljeni su opći i posebni ciljevi istraživanja kao i četiri hipoteze. Ispitanici u ovom istraživanju su roditelji, učitelji i učenici razredne nastave koji su iznijeli različite stavove prema glazboterapiji u nižim razredima osnovne škole U istraživanju je sudjelovalo ukupno 316 ispitanika, od toga 184 učenika, 112 roditelja i 20 učitelja.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Izvorni znanstveni rad



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Autor s matičnim brojem:
Goran Sučić, (331643)