Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Music therapy and children with special needs (CROSBI ID 48200)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Sučić, Goran ; Lovrinčević, Maja Music therapy and children with special needs // Glazbena pedagogija u svijetu sadašnjih i budućih promjena 3 / Vidulin-Orbanić Sabina (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2013. str. 537-551

Podaci o odgovornosti

Sučić, Goran ; Lovrinčević, Maja

engleski

Music therapy and children with special needs

Mnoga istraživanja pružaju nam snažne dokaze o važnosti glazbe u poticanju raznih aspekata razvoja djece. Stoga se velika važnost pridaje glazbenoj edukaciji i doživljaju u predškolskim ustanovama te u nižim razredima osnovne škole. Upotrebom kreativne terapije, odnosno uporaba umjetnosti poput glazbe, likovno-vizualnog izražaja, plesa, drame, lutkarstva, priče i drugih kreativnih procesa unaprijeđuje zdravlje i brži oporavak, kao i poboljšanje kvalitete života u specifičnim okolnostima. Specifične terapije ovog oblika su glazbena terapija, vibroakustička i art terapija. Umjetnost dobiva titulu suvremenog psihologa, psihijatra i odgajatelja, jer umjetnost uvelike utječe na naše živote. Dopustimo umjetnosti da nas vodi ka boljem i zdravijem životu. Teoretski dio rada izvršenom analizom relevantne literature i postignuća kod nas i u svijetu približava problematiku glazboterapije, njenih pojavnosti kroz integrirani razvojni kurikulum. Integririrani procesi podrazumjevaju uključivanje i drugih umjetničkih područja s kojim će se kvalitetnije ostvarivati uključivanje učenika s posebnim potrebama u redovni rad gdje dijete svladava redovne ili prilagođene programe uz primjenu individualiziranih postupaka u radu. Kroz empirijski dio rada, uz postavljenje predmeta i problema istraživanja, postavljeni su opći i posebni ciljevi istraživanja kao i četiri hipoteze. Ispitanici u ovom istraživanju su roditelji, učitelji i učenici razredne nastave koji su iznijeli različite stavove prema glazboterapiji u nižim razredima osnovne škole U istraživanju je sudjelovalo ukupno 316 ispitanika, od toga 184 učenika, 112 roditelja i 20 učitelja.

art, children with special needs, music therapy, parents, teachers

Izvorni znanstveni rad

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

537-551.

objavljeno

Podaci o knjizi

Glazbena pedagogija u svijetu sadašnjih i budućih promjena 3

Vidulin-Orbanić Sabina

Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

2013.

978-953-7498-65-8

Povezanost rada

Pedagogija