Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 631346

Važnost upravljanja kategorijama proizvoda za poslovanje drogerija


Fištrek, Danijela
Važnost upravljanja kategorijama proizvoda za poslovanje drogerija 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb


Naslov
Važnost upravljanja kategorijama proizvoda za poslovanje drogerija
(Importance of managing product categories for drugstore business)

Autori
Fištrek, Danijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
09.10

Godina
2012

Stranica
88

Mentor
Renko, Sanda ;

Ključne riječi
Kategorije proizvoda ; drogerija ; maloprodaja
(Product categories ; drugstore ; retail)

Sažetak
U radu su vezano uz proces upravljanja kategorijama proizvoda detaljno onjašnjeni termini kategorije, menadžeraupravljanja kategorijama proizvoda i procesa upravljanja kategorijama proizvoda po fazi. Prikazani su suvremeni odnosi i trendovi u trgovini kroz osvrt na suvremeno maloprodajno tržište u Republici Hrvatskoj i maloprodajne oblike koji se na njemu pojavljuju, kao i termine koji se vezuju uz suvremene trendove poput privatnih robnih marki, programa vjernosti i koncepta tajnog kupovanja. Provedeno empirijsko istraživanje na uzorku od tri lanca drogerija na hrvatskom tržištu pokazalo je da postoji trend upravljanja kategorijama proizvoda u poslovanju drogerija. Rezultatima se dobio uvid u uspješnost poslovanja navedenih lanaca drogerija nakon implementacije procesa upravljanja kategorijama proizvoda

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Sanda Renko, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb