Važnost upravljanja kategorijama proizvoda za poslovanje drogerija (CROSBI ID 378187)
Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad
Podaci o odgovornosti
Fištrek, Danijela
Renko, Sanda ;
hrvatski
Važnost upravljanja kategorijama proizvoda za poslovanje drogerija
U radu su vezano uz proces upravljanja kategorijama proizvoda detaljno onjašnjeni termini kategorije, menadžeraupravljanja kategorijama proizvoda i procesa upravljanja kategorijama proizvoda po fazi. Prikazani su suvremeni odnosi i trendovi u trgovini kroz osvrt na suvremeno maloprodajno tržište u Republici Hrvatskoj i maloprodajne oblike koji se na njemu pojavljuju, kao i termine koji se vezuju uz suvremene trendove poput privatnih robnih marki, programa vjernosti i koncepta tajnog kupovanja. Provedeno empirijsko istraživanje na uzorku od tri lanca drogerija na hrvatskom tržištu pokazalo je da postoji trend upravljanja kategorijama proizvoda u poslovanju drogerija. Rezultatima se dobio uvid u uspješnost poslovanja navedenih lanaca drogerija nakon implementacije procesa upravljanja kategorijama proizvoda
kategorije proizvoda ; drogerija ; maloprodaja
nije evidentirano
engleski
Importance of managing product categories for drugstore business
nije evidentirano
product categories ; drugstore ; retail
nije evidentirano
Podaci o izdanju
88
09.10.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb