Osnovna područja primjene marketinga u financijskim institucijama u tranzicijskim i nedovoljno razvijenim zemljama (CROSBI ID 91399)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Tomašević Lišanin, Marija ; Pavičić, Jurica ; Renko, Fran
hrvatski
Osnovna područja primjene marketinga u financijskim institucijama u tranzicijskim i nedovoljno razvijenim zemljama
Autori ovog članka smatraju da se efikasan marketing u financijskim institucijama u tranzicijskim i nedovoljno razvijenim zemljama mora usmjeravati na rješavanje triju osnovnih marketinških problema tih institucija: na izgradnju povjerenja, na informiranje i na izgradnju kvalitetnih dugoročnih odnosa s komitentima pa su stoga tome problemu posvetili posebnu pažnju.
marketing; financijske institucije; tranzicija
nije evidentirano
engleski
Main Spheres of Marketing Application in Financial Institutions of Transitional and Less Developed Countries
nije evidentirano
marketing; financial institutions; transition
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50 (11)
1999.
476-494-x
objavljeno
0424-7558