Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osnovna područja primjene marketinga u financijskim institucijama u tranzicijskim i nedovoljno razvijenim zemljama (CROSBI ID 91399)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Tomašević Lišanin, Marija ; Pavičić, Jurica ; Renko, Fran Osnovna područja primjene marketinga u financijskim institucijama u tranzicijskim i nedovoljno razvijenim zemljama // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (1999), 11; 476-494-x

Podaci o odgovornosti

Tomašević Lišanin, Marija ; Pavičić, Jurica ; Renko, Fran

hrvatski

Osnovna područja primjene marketinga u financijskim institucijama u tranzicijskim i nedovoljno razvijenim zemljama

Autori ovog članka smatraju da se efikasan marketing u financijskim institucijama u tranzicijskim i nedovoljno razvijenim zemljama mora usmjeravati na rješavanje triju osnovnih marketinških problema tih institucija: na izgradnju povjerenja, na informiranje i na izgradnju kvalitetnih dugoročnih odnosa s komitentima pa su stoga tome problemu posvetili posebnu pažnju.

marketing; financijske institucije; tranzicija

nije evidentirano

engleski

Main Spheres of Marketing Application in Financial Institutions of Transitional and Less Developed Countries

nije evidentirano

marketing; financial institutions; transition

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50 (11)

1999.

476-494-x

objavljeno

0424-7558

Povezanost rada

Ekonomija