Utjecaj politike povrata kupljenog proizvoda na rezultate prodaje (CROSBI ID 378173)
Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ledecki, Tihana ;
Renko, Sanda ;
hrvatski
Utjecaj politike povrata kupljenog proizvoda na rezultate prodaje
U radu je prikazan sustav zaštite potrošača u SAD, EU i RH, s posebnim osvrtom na politiku povrata proizvoda i rješavanje potrošačkih sporova s trgovcem. U radu su isto tako prikazana saznanja o teorijskim postavkama politike povrata proizvoda te o fenomenu posjeda, odnosno činjenici da potrošači više vrednuju proizvod koji posjeduju i da ga nemaju potrebu vratiti ili zamijeniti za drugi iste vrste ako ispravno funkcionira. Uz spomenuto, provedeno je i istraživanje stavova maloprodajnih trgovinskih poduzeća o politici povrata proizvoda te njihove najčešće reakcije na reklamacije potrošača
zaštita potrošača ; uvjeti prodaje ; proizvod s nedostatkom ; fenomen posjeda ; politika povrata proizvoda
nije evidentirano
engleski
Role of return retail policy of bought products on sales results
nije evidentirano
consumers protection ; sale conditions ; defective products ; endowment effect ; retail return policy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
113
11.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb