Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 631076

Utjecaj politike povrata kupljenog proizvoda na rezultate prodaje


Ledecki, Tihana;
Utjecaj politike povrata kupljenog proizvoda na rezultate prodaje 2011., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb


Naslov
Utjecaj politike povrata kupljenog proizvoda na rezultate prodaje
(Role of return retail policy of bought products on sales results)

Autori
Ledecki, Tihana ;

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
11.10

Godina
2011

Stranica
113

Mentor
Renko, Sanda ;

Ključne riječi
Zaštita potrošača ; uvjeti prodaje ; proizvod s nedostatkom ; fenomen posjeda ; politika povrata proizvoda
(Consumers protection ; sale conditions ; defective products ; endowment effect ; retail return policy)

Sažetak
U radu je prikazan sustav zaštite potrošača u SAD, EU i RH, s posebnim osvrtom na politiku povrata proizvoda i rješavanje potrošačkih sporova s trgovcem. U radu su isto tako prikazana saznanja o teorijskim postavkama politike povrata proizvoda te o fenomenu posjeda, odnosno činjenici da potrošači više vrednuju proizvod koji posjeduju i da ga nemaju potrebu vratiti ili zamijeniti za drugi iste vrste ako ispravno funkcionira. Uz spomenuto, provedeno je i istraživanje stavova maloprodajnih trgovinskih poduzeća o politici povrata proizvoda te njihove najčešće reakcije na reklamacije potrošača

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Sanda Renko, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb