Utjecaj promjena u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj na maloprodaju Bosne i Hercegovine i Srbije (CROSBI ID 378150)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Mabić, Zoran ;
Renko, Sanda ;
hrvatski
Utjecaj promjena u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj na maloprodaju Bosne i Hercegovine i Srbije
Ovaj znanstveni rad obrađuje temu utjecaja promjena u maloprodaji roba široke potrošnje koji se događaju u Hrvatskoj na maloprodaju roba piroke potrošnje u Bosni i Hercegovini i Srbiji. Kroz rad su potvrđene sve tri hipoteze, koje su dokazane kroz intervjue s vodećim kadrovima maloprodavača, koji su zastupljeni na sva tri tržišta. Iz intervjua se uvidjela velika međuovisnost maloprodavača u navedenim zemljama, uz dodatnu potvrdu svih podataka kroz rad, koji su korišteni od nacionalnih statističkih zavoda, nacionalnih komora, kao i od svjetski priznatih agencija za praćenje maloprodajnih tržišta robe široke potrošnje.
maloprodajno tržište roba široke potrošnje; financijska kriza; promjene preferencije potrošača; uštede
nije evidentirano
engleski
Impact of changes in retail of consumer goods in Croatia on retail in Bosnia and Hercegovina and Serbia
nije evidentirano
FMCG; financial crisis; changes in consumer preferences; the savings
nije evidentirano
Podaci o izdanju
131
11.12.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb