Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 630881

Utjecaj promjena u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj na maloprodaju Bosne i Hercegovine i Srbije


Mabić, Zoran;
Utjecaj promjena u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj na maloprodaju Bosne i Hercegovine i Srbije 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


Naslov
Utjecaj promjena u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj na maloprodaju Bosne i Hercegovine i Srbije
(Impact of changes in retail of consumer goods in Croatia on retail in Bosnia and Hercegovina and Serbia)

Autori
Mabić, Zoran ;

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
11.12

Godina
2012

Stranica
131

Mentor
Renko, Sanda ;

Ključne riječi
Maloprodajno tržište roba široke potrošnje; financijska kriza; promjene preferencije potrošača; uštede
(FMCG; financial crisis; changes in consumer preferences; the savings)

Sažetak
Ovaj znanstveni rad obrađuje temu utjecaja promjena u maloprodaji roba široke potrošnje koji se događaju u Hrvatskoj na maloprodaju roba piroke potrošnje u Bosni i Hercegovini i Srbiji. Kroz rad su potvrđene sve tri hipoteze, koje su dokazane kroz intervjue s vodećim kadrovima maloprodavača, koji su zastupljeni na sva tri tržišta. Iz intervjua se uvidjela velika međuovisnost maloprodavača u navedenim zemljama, uz dodatnu potvrdu svih podataka kroz rad, koji su korišteni od nacionalnih statističkih zavoda, nacionalnih komora, kao i od svjetski priznatih agencija za praćenje maloprodajnih tržišta robe široke potrošnje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Sanda Renko, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb