Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 630879

Uloga trgovine u jačanju turističke ponude splitsko-dalmatinske županije


Podrug, Željko;
Uloga trgovine u jačanju turističke ponude splitsko-dalmatinske županije 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


Naslov
Uloga trgovine u jačanju turističke ponude splitsko-dalmatinske županije
(Role of trade in improving tourist offer in county Split-Dalmatia)

Autori
Podrug, Željko ;

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
04.04

Godina
2012

Stranica
126

Mentor
Renko, Sanda ;

Ključne riječi
Trgovina; turizam; splitsko-dalmatinska županija; održivi razvoj
(Trade; tourism; Split-Dalmatia county; sustainable development)

Sažetak
Hrvatska kao turistička zemlja bilježi stabilan rast turističkog prometa. Kako bi povećala profit od turizma mora obogatiti ponudu robnih resursa turističkih destinacija uključujući Splitsko-Dalmatinsku županije koja čini okosnicu hrvatskog turizma. U radu su navedene teorijske postavke o trgovini, analizirano je stanje u trgovini u Splitsko-dalmatinskoj županiji, te je predstavljena Splitsko-dalmatinska županija kao turistička destinacija, gdje je izvršena usporedba Splitsko-dalmatinske županije sa Istarskom županijom, koja je vodeća turistička županija u RH.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Sanda Renko, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb