Primjena metoda višekriterijalne analize na problem segmentacije inozemnog turističkog tržišta (CROSBI ID 597178)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Babić, Zoran ; Subota, Dušan
hrvatski
Primjena metoda višekriterijalne analize na problem segmentacije inozemnog turističkog tržišta
Rad se bavi problematikom konstrukcije i oblikovanja kriterija sa svrhom da se izvrši alokacija sredstava za propagandu inozemnog turizma u skladu s očekivanim efektima koji se očekuju od pojedinih tržišnih segmenata. Metodom višekriterijalnog rangiranja vrši se analiza datog problema kao i rangiranje pojedinih tržišnih segmenata. Na temelju ove analize sugerira se i struktura raspodjele sredstava za propagandu inozemnog turizma.
višekriterijalna analiza; PROMETHEE; inozemno turističko tržište
nije evidentirano
engleski
An application of the multicriteria methods at the problem of segmentation of foreign tourist market
nije evidentirano
multicriteria analysis; PROMETHEE; foreign tourist market
nije evidentirano
Podaci o prilogu
3-11.
1991.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova KOI '91
Martić, Ljubomir ; Neralić Luka
Zagreb: Hrvatsko društvo za operacijska istraživanja (CRORS)
Podaci o skupu
1. konferencija iz operacijskih istraživanja KOI ’91
predavanje
20.12.1991-21.12.1991
Zagreb, Hrvatska