Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena metoda višekriterijalne analize na problem segmentacije inozemnog turističkog tržišta (CROSBI ID 597178)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Babić, Zoran ; Subota, Dušan Primjena metoda višekriterijalne analize na problem segmentacije inozemnog turističkog tržišta // Zbornik radova KOI '91 / Martić, Ljubomir ; Neralić Luka (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo za operacijska istraživanja (CRORS), 1991. str. 3-11

Podaci o odgovornosti

Babić, Zoran ; Subota, Dušan

hrvatski

Primjena metoda višekriterijalne analize na problem segmentacije inozemnog turističkog tržišta

Rad se bavi problematikom konstrukcije i oblikovanja kriterija sa svrhom da se izvrši alokacija sredstava za propagandu inozemnog turizma u skladu s očekivanim efektima koji se očekuju od pojedinih tržišnih segmenata. Metodom višekriterijalnog rangiranja vrši se analiza datog problema kao i rangiranje pojedinih tržišnih segmenata. Na temelju ove analize sugerira se i struktura raspodjele sredstava za propagandu inozemnog turizma.

višekriterijalna analiza; PROMETHEE; inozemno turističko tržište

nije evidentirano

engleski

An application of the multicriteria methods at the problem of segmentation of foreign tourist market

nije evidentirano

multicriteria analysis; PROMETHEE; foreign tourist market

nije evidentirano

Podaci o prilogu

3-11.

1991.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova KOI '91

Martić, Ljubomir ; Neralić Luka

Zagreb: Hrvatsko društvo za operacijska istraživanja (CRORS)

Podaci o skupu

1. konferencija iz operacijskih istraživanja KOI ’91

predavanje

20.12.1991-21.12.1991

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Matematika