Razvojni pravci i suvremeno pozicioniranje metodike nastave katoličkoga vjeronauka (CROSBI ID 48165)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Filipović, Ana Thea ; Marijanović, Ivan
hrvatski
Razvojni pravci i suvremeno pozicioniranje metodike nastave katoličkoga vjeronauka
U radu se prikazuje samopoimanje i znanstveno- nastavni profil metodike (didaktike) nastave katoličkoga vjeronauka u Hrvatskoj danas te mjesto discipline u sveučilišnim studijima, u temeljnoj i trajnoj izobrazbi nastavnika vjeronauka. Budući da se naziv discipline u novije vrijeme terminološki razlikuje od metodika drugih predmeta, jer se, na tragu vjeronaučne didaktike u drugim europskim kontekstima, osobito njemačkom, rabi naziv didaktika, a ne metodika, autori prikazuju čitav razvoj vjeronaučne metodike (didaktike) u Hrvatskoj od početka 20. stoljeća do danas. Povijesno-analitičkom metodom identificiraju se i prikazuju tri najvažnije etape: od početka dvadesetoga stoljeća do Drugog svjetskog rata, razdoblje oblikovanja katehetske metodike prilagođene vjeronauku (katehezi) u župnim zajednicama te novo profiliranje i pozicioniranje religijske didaktike nakon 1991. godine. Za svako razdoblje izdvajaju se najvažniji autori i autorice koji su unijeli inovacije i pridonijeli suvremenom strukturiranju vjeronaučne metodike (didaktike).
religijska didaktika, povijest vjeronaučne metodike, metodika religioznog odgoja i kateheze, metodičari katoličkoga vjeronauka
nije evidentirano
engleski
Development Directions and the Contemporary Positioning of Catholic Religious Education Methodics
nije evidentirano
religious didactic, history of religious education methodic, methodic of religious education and catechesis, specialists of the catholic religious education methodics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
94-113.
objavljeno
Podaci o knjizi
Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu
Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka
Zagreb: Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske
2013.
978-953-96308-0-3