Primjena testova s bodovanjem zasnovanim na sigurnosti ispitanika u ispravnost odgovora (CROSBI ID 597033)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Nožica, Bojan ; Širanović, Željko ; Čarapina, Mia
hrvatski
Primjena testova s bodovanjem zasnovanim na sigurnosti ispitanika u ispravnost odgovora
Provjere znanja putem računalno podržanih testova postale su uobičajen način provođenja završnih pismenih ispita, na temelju kojih se sve češće, bez dodatnih ispitivanja, zaključuje i konačna ocjena. Znajući da se u takvim testovima uglavnom nude gotovi odgovori, mnogi studenti oslanjaju se na površno znanje birajući među najvjerojatnijim odgovorima i uzdajući se u dobru sreću. Nastojeći pridobiti studente na temeljitost u procesu učenja, nastavnici predmeta „Osnove programiranja“ na Stručnom studiju informatike Tehničkog veleučilišta u Zagrebu primijenili su provjere znanja na početku i na kraju svake laboratorijske vježbe, koristeći u testovima opciju CBM (eng. Certainty Based Marking) u sustavu Moodle. Uključivanjem te opcije bodovi za odabrani odgovor izračunavaju se obzirom na ispravnost i razinu sigurnosti koju je pri tome student deklarirao (nisku, srednju ili visoku), pri čemu bodovi za točan odgovor rastu sa stupnjem sigurnosti u pozitivnom, dok za netočan rastu u negativnom smjeru. U radu se analiziraju prednosti i nedostaci primijenjene metode, te se predlažu i neke od mogućih modifikacija.
Primjena ; testovi ; bodovanje ; sigurnost ; ispitanik ; odgovori
nije evidentirano
engleski
Using tests of knowledge with scoring based on the safety of the accuracy of responses
nije evidentirano
Test of knowledge ; scoring ; safety ; responses
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1041-1045.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
MIPRO 2013 Proceedings of the 36th International Convention
Biljanović, Petar
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO
978-953-233-074-8
Podaci o skupu
CE - International Conferenceon COMPUTERS IN EDUCATION
predavanje
20.05.2013-24.05.2013
Opatija, Hrvatska