Multimedijski programi u nastavi stranih jezika (CROSBI ID 597003)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Petković, Rajko ; Balenović, Katica
hrvatski
Multimedijski programi u nastavi stranih jezika
U članku se govori o utjecaju nove tehnologije, a napose računala, na obrazovni proces. Kao jedna od vodećih teorija metodike nastave ističe se konstruktivizam, pravac koji je posebnu pozornost obratio na individualno usavršavanje učenika, i koji zagovara transformaciju nastavnika od osobe koja podučava ka osobi mentoru u obrazovnom procesu. Posebna pozornost je usmjerena na relevantne autore i na ključne teme konstruktivizma. Utjecaj tehnologije ponajviše je fokusiran na prikaz komparativnih prednosti i nedostataka računala. Kao zoran primjer primjene multimedijskih pomagala u nastavi spomenut je program ELLIS, koji se primjenjuje u sklopu jezičnih i fonetskih vježbi na Visokoj učiteljskoj školi u Gospiću, i navedene su njegove ključne karakteristike te njegova iskoristivost u nastavnom procesu. Opći je zaključak da tehnika funkcionira kao vrlo kvalitetno nastavno pomagalo, no da je uloga nastavnika nezamjenjiva i da je dalje u fokusu obrazovnog procesa.
obrazovni proces; tehnološko doba; računalo; konstruktivizam
nije evidentirano
engleski
Multimedia Programs in the Teaching of Foreign Languages
nije evidentirano
educational process; technological age; computer; constructivism
nije evidentirano
Podaci o prilogu
207-215.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dijete, odgojitelj i učitelj
Bacalja, Robert
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru
953-99229-5-X
Podaci o skupu
"Dijete, odgojitelj i učitelj"
predavanje
21.05.2004-22.05.2004
Zadar, Hrvatska