Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mjerenje epistemoloških, emocionalnih i motivacijskih efekata u srednjoškolskoj nastavi fizike (CROSBI ID 596835)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Marušić, Mirko ; Sliško, Josip Mjerenje epistemoloških, emocionalnih i motivacijskih efekata u srednjoškolskoj nastavi fizike // Interaktivna nastava fizike : zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.). Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2009. str. 51-57

Podaci o odgovornosti

Marušić, Mirko ; Sliško, Josip

hrvatski

Mjerenje epistemoloških, emocionalnih i motivacijskih efekata u srednjoškolskoj nastavi fizike

Nastava fizike u gimnazijskom programu kao i ostalim srednjoškolskim nastavnim programima nosi određene probleme i teškoće koje se manifestiraju kroz sveprisutni tradicionalni oblik nastave, nedostatak praktikumske nastave i pokusa što ima za posljedicu nedovoljan interes učenika za fiziku kao nastavni predmet a samim tim i kao mogući profesionalni izbor. U ovom radu iznjeli smo rezultate istraživanja epistemoloških, emocionalnih i motivacijskih efekata koje imaju učenici tijekom srednjoškolske nastave fizike kao i stavova prema fizici, prema fizičarima, odabiru studija i prema znanosti općenito. Istraživanje je provedeno u I. gimnaziji u Splitu na populaciji od 176 učenika četvrtog razreda jezičnog i klasičnog usmjerenja.

epistemološki; emocionalni i motivacijski efekti pri učenju fizike; Lawson test; CLASS test

nije evidentirano

engleski

Measuring epistemological, emotional and motivational effects in physics class

nije evidentirano

epistemological; emotional and motivational effects of learning physics; Lawson test; CLASS test

nije evidentirano

Podaci o prilogu

51-57.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Interaktivna nastava fizike : zbornik radova

Pećina, Planinka

Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo

978-953-7178-13-0

Podaci o skupu

9. hrvatski simpozij o nastavi fizike

predavanje

16.04.2009-18.04.2009

Primošten, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




Fizika