Mjerenje epistemoloških, emocionalnih i motivacijskih efekata u srednjoškolskoj nastavi fizike (CROSBI ID 596835)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Marušić, Mirko ; Sliško, Josip
hrvatski
Mjerenje epistemoloških, emocionalnih i motivacijskih efekata u srednjoškolskoj nastavi fizike
Nastava fizike u gimnazijskom programu kao i ostalim srednjoškolskim nastavnim programima nosi određene probleme i teškoće koje se manifestiraju kroz sveprisutni tradicionalni oblik nastave, nedostatak praktikumske nastave i pokusa što ima za posljedicu nedovoljan interes učenika za fiziku kao nastavni predmet a samim tim i kao mogući profesionalni izbor. U ovom radu iznjeli smo rezultate istraživanja epistemoloških, emocionalnih i motivacijskih efekata koje imaju učenici tijekom srednjoškolske nastave fizike kao i stavova prema fizici, prema fizičarima, odabiru studija i prema znanosti općenito. Istraživanje je provedeno u I. gimnaziji u Splitu na populaciji od 176 učenika četvrtog razreda jezičnog i klasičnog usmjerenja.
epistemološki; emocionalni i motivacijski efekti pri učenju fizike; Lawson test; CLASS test
nije evidentirano
engleski
Measuring epistemological, emotional and motivational effects in physics class
nije evidentirano
epistemological; emotional and motivational effects of learning physics; Lawson test; CLASS test
nije evidentirano
Podaci o prilogu
51-57.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Interaktivna nastava fizike : zbornik radova
Pećina, Planinka
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo
978-953-7178-13-0
Podaci o skupu
9. hrvatski simpozij o nastavi fizike
predavanje
16.04.2009-18.04.2009
Primošten, Hrvatska