Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 629171

Problemi u području usluga u odnosima između maloprodavača i dobavljača: tržište Hrvatske VS. tržište BiH


Renko, Sanda;
Problemi u području usluga u odnosima između maloprodavača i dobavljača: tržište Hrvatske VS. tržište BiH // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb, 2012. str. 79-90


Naslov
Problemi u području usluga u odnosima između maloprodavača i dobavljača: tržište Hrvatske VS. tržište BiH
(Problems with services in relationship between retailers and suppliers: Croatia market VS. Bosnia and Hercegovina market)

Autori
Renko, Sanda ;

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj

Urednik/ci
Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ;

Izdavač
Ekonomski fakultet Zagreb

Grad
Zagreb

Godina
2012

Raspon stranica
79-90

ISBN
978-953-6025-50-3

Ključne riječi
Trgovci, dobavljači, usluge, poslovni odnosi
(Retailers, suppliers, srevices, business relationship)

Sažetak
Današnja tržišna situacija kreirala je nove obrasce u odnosima između prodavača i njihovih dobavljača potencirajući njihovu međusobnu ovisnost i partnerstvo. I trgovci i dobavljači postali su svjesni kako je zadovoljan kupac najveća vrjednost koja proizlazi iz njihovog partnerstva. naime, najveću korist iz suradnje u rješavanju potencijalnih problema u distribuciji i u poboljšanjima usluga nalazi sam kupac. Poglavlje se ne bavi motivima i koristima od uspostavljanja boljih međusobnih odnosa između maloprodavača i njihovih dobavljača. Umjesto toga, poglavlje je usmjereno na probleme koji se mogu pojaviti dok se roba kreće između njih. Poticaj za izradu poglavlja pronađen je u znanstvenoj literaturi iz područja trgovine i zadovoljstva kupaca s pruženim uslugama. U poglavlju se kupci promatraju u kontekstu B2B (business - to - business) odnosa, gdje trgovci igraju ulogu kupaca. U skladu s navedenim, dobavljači se smatraju isporučiteljima usluga. U slučaju da percepcija razine kvalitete pruženih usluga nije u potpunosti ispunila očekivanja riječ je o postojanju tzv. jaza. Postoje četiri problematična područja koja pridonose pojavi ovog jaza: znanje, postavljeni standardi, isporuka i komunikacija. Na temelju rezultata kvalitativnog istraživanja provedenog među poduzećima na hrvatskom i bosnasko-hercegovačkom tržištu ispitano je postojanje problema u navedenim područjima, te pružene smjernice za njihovo smanjenje i potpuno eliminiranje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Sanda Renko, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Sanda Renko, (246584)