Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Problemi u području usluga u odnosima između maloprodavača i dobavljača: tržište Hrvatske VS. tržište BiH (CROSBI ID 48104)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Renko, Sanda ; Problemi u području usluga u odnosima između maloprodavača i dobavljača: tržište Hrvatske VS. tržište BiH // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 79-90

Podaci o odgovornosti

Renko, Sanda ;

hrvatski

Problemi u području usluga u odnosima između maloprodavača i dobavljača: tržište Hrvatske VS. tržište BiH

Današnja tržišna situacija kreirala je nove obrasce u odnosima između prodavača i njihovih dobavljača potencirajući njihovu međusobnu ovisnost i partnerstvo. I trgovci i dobavljači postali su svjesni kako je zadovoljan kupac najveća vrjednost koja proizlazi iz njihovog partnerstva. naime, najveću korist iz suradnje u rješavanju potencijalnih problema u distribuciji i u poboljšanjima usluga nalazi sam kupac. Poglavlje se ne bavi motivima i koristima od uspostavljanja boljih međusobnih odnosa između maloprodavača i njihovih dobavljača. Umjesto toga, poglavlje je usmjereno na probleme koji se mogu pojaviti dok se roba kreće između njih. Poticaj za izradu poglavlja pronađen je u znanstvenoj literaturi iz područja trgovine i zadovoljstva kupaca s pruženim uslugama. U poglavlju se kupci promatraju u kontekstu B2B (business - to - business) odnosa, gdje trgovci igraju ulogu kupaca. U skladu s navedenim, dobavljači se smatraju isporučiteljima usluga. U slučaju da percepcija razine kvalitete pruženih usluga nije u potpunosti ispunila očekivanja riječ je o postojanju tzv. jaza. Postoje četiri problematična područja koja pridonose pojavi ovog jaza: znanje, postavljeni standardi, isporuka i komunikacija. Na temelju rezultata kvalitativnog istraživanja provedenog među poduzećima na hrvatskom i bosnasko-hercegovačkom tržištu ispitano je postojanje problema u navedenim područjima, te pružene smjernice za njihovo smanjenje i potpuno eliminiranje.

Trgovci, dobavljači, usluge, poslovni odnosi

nije evidentirano

engleski

Problems with services in relationship between retailers and suppliers: Croatia market VS. Bosnia and Hercegovina market

nije evidentirano

Retailers, suppliers, srevices, business relationship

nije evidentirano

Podaci o prilogu

79-90.

objavljeno

Podaci o knjizi

Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj

Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ;

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2012.

978-953-6025-50-3

Povezanost rada

Ekonomija