Problemi u području usluga u odnosima između maloprodavača i dobavljača: tržište Hrvatske VS. tržište BiH (CROSBI ID 48104)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Renko, Sanda ;
hrvatski
Problemi u području usluga u odnosima između maloprodavača i dobavljača: tržište Hrvatske VS. tržište BiH
Današnja tržišna situacija kreirala je nove obrasce u odnosima između prodavača i njihovih dobavljača potencirajući njihovu međusobnu ovisnost i partnerstvo. I trgovci i dobavljači postali su svjesni kako je zadovoljan kupac najveća vrjednost koja proizlazi iz njihovog partnerstva. naime, najveću korist iz suradnje u rješavanju potencijalnih problema u distribuciji i u poboljšanjima usluga nalazi sam kupac. Poglavlje se ne bavi motivima i koristima od uspostavljanja boljih međusobnih odnosa između maloprodavača i njihovih dobavljača. Umjesto toga, poglavlje je usmjereno na probleme koji se mogu pojaviti dok se roba kreće između njih. Poticaj za izradu poglavlja pronađen je u znanstvenoj literaturi iz područja trgovine i zadovoljstva kupaca s pruženim uslugama. U poglavlju se kupci promatraju u kontekstu B2B (business - to - business) odnosa, gdje trgovci igraju ulogu kupaca. U skladu s navedenim, dobavljači se smatraju isporučiteljima usluga. U slučaju da percepcija razine kvalitete pruženih usluga nije u potpunosti ispunila očekivanja riječ je o postojanju tzv. jaza. Postoje četiri problematična područja koja pridonose pojavi ovog jaza: znanje, postavljeni standardi, isporuka i komunikacija. Na temelju rezultata kvalitativnog istraživanja provedenog među poduzećima na hrvatskom i bosnasko-hercegovačkom tržištu ispitano je postojanje problema u navedenim područjima, te pružene smjernice za njihovo smanjenje i potpuno eliminiranje.
Trgovci, dobavljači, usluge, poslovni odnosi
nije evidentirano
engleski
Problems with services in relationship between retailers and suppliers: Croatia market VS. Bosnia and Hercegovina market
nije evidentirano
Retailers, suppliers, srevices, business relationship
nije evidentirano
Podaci o prilogu
79-90.
objavljeno
Podaci o knjizi
Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj
Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ;
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2012.
978-953-6025-50-3