Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Jezične igre u nastavnoj praksi (CROSBI ID 596625)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Aladrović Slovaček, Katarina ; Ivanković, Melita ; Srzentić, Dunja Jezične igre u nastavnoj praksi // Igra u ranom djetinjstvu / Petrović-Soči, Biserka ; Višnjić-Jevtić, Adrijana (ur.). Zagreb: OMEP Hrvatska i Alfa, 2013. str. 14-23

Podaci o odgovornosti

Aladrović Slovaček, Katarina ; Ivanković, Melita ; Srzentić, Dunja

hrvatski

Jezične igre u nastavnoj praksi

Igra kao nastavna metoda prisutna je u svim predmetima osnovne škole, štoviše, korištenje igre kao nastavne metode poželjno je, osobito u mlađim razredima osnovne škole, odnosno u razdoblju kada se djeca nalaze u fazi konkretnih misaonih operacija (Piaget, 1977). Upravo je stoga oblikovana i jezična igra čiji je cilj ovladavanje jezika i njegovih sadržaja kroz različite igre koje potiču pisano i usmeno izražavanje, ovladavanje sadržajima gramatike i pravopisa koji su vrlo često djeci osnovnoškolske dobi nezanimljivi, nerazumljivi i teški. Međutim, koliko god govorili o važnosti igre, istraživanja pokazuju (Aladrović Slovaček, 2011) da se djeca u školi ne igraju često, tj. da se samo 15% učenika mlađe školske dobi u nastavi hrvatskoga jezika igra i kroz igru uči. S druge strane, učitelji su svjesni važnosti provođenja različitih metoda i načina učenja te važnosti provođenja igre u nastavi hrvatskoga jezika, no često zbog potrebe ulaganja dodatnoga truda i napora igru ne provode. Stoga je cilj ovoga rada ispitati učitelje koliko često u svojoj nastavnoj praksi koriste igru u nastavi hrvatskoga jezika, koje sadržaje najčešće obrađuju kroz igru, kakva iskustva imaju s igrom te je li im za pripremu nastavnih sadržaja kroz igru potrebno više vremena nego obično. Istraživanje će biti provedeno on-line upitnikom (N = 50).

jezične igre ; poučavanje hrvatskoga jezika ; učitelj hrvatskoga jezika

nije evidentirano

engleski

Language games in teaching practice

nije evidentirano

language games ; teaching of Croatian language ; teacher of Croatian language

nije evidentirano

Podaci o prilogu

14-23.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Igra u ranom djetinjstvu

Petrović-Soči, Biserka ; Višnjić-Jevtić, Adrijana

Zagreb: OMEP Hrvatska i Alfa

978-953-57634-0-6

Podaci o skupu

Igra u ranom djetinjstvu

predavanje

08.05.2013-11.05.2013

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija