Pismeno izražavanje učenika potaknuto književnim djelom Ivane Brlić-Mažuranić (CROSBI ID 596520)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Nemeth-Jajić, Jadranka
hrvatski
Pismeno izražavanje učenika potaknuto književnim djelom Ivane Brlić-Mažuranić
U radu je provedena raščlamba pismenih uradaka učenika četvrtoga razreda osnovne škole nastalih u sklopu interpretacije Priča iz davnine Ivane Brlić-Mažuranić na satima lektire. Posebna pozornost posvećena je oblicima jezičnoga izražavanja koje su proizveli učenici. U ovisnosti o obliku jezičnoga izražavanja analiziran je okvir i način razvijanja teksta, vrste rečenica te leksičke i stilske osobitosti. Istraživanje je pokazalo kako jezik toga književnoga djela nije zaprjeka učenicima u njegovu razumijevanju, štoviše, bogati učenički rječnik, potiče učenike na stvaralački odnos prema jeziku i pridonosi razvoju jezično-komunikacijske kompetencije.
lingvometodička analiza; učenički pismeni uradci
nije evidentirano
engleski
Pupils` written expression prompted by the literary work of Ivana Brlić-Mažuranić
nije evidentirano
linguo-methodical analysis; pupils` compositions
nije evidentirano
Podaci o prilogu
61-61.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Od čudnovatog do čudesnog: 100 godina Čudnovatih zgoda šegrta Hlapića: knjiga sazetaka
Majhut, Berislav ; Narančić Kovač, Smiljana ; Lovrić, Sanja
Zagreb: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti
978-953-57604-0-5
Podaci o skupu
Od čudnovatog do čudesnog. 100 godina "Čudnovatih zgoda šegrta Hlapića"
predavanje
18.04.2013-20.04.2013
Slavonski Brod, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska