Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodički aspekti čitanja neknjiževnih tekstova u nastavi Hrvatskoga jezika (CROSBI ID 596518)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Nemeth-Jajić, Jadranka Metodički aspekti čitanja neknjiževnih tekstova u nastavi Hrvatskoga jezika // Zbornik radova Čitanje za školu i život, IV. simpozij učitelja i nastavnika hrvatskoga jezika / Mićanović, Miroslav (ur.). Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2013. str. 105-115

Podaci o odgovornosti

Nemeth-Jajić, Jadranka

hrvatski

Metodički aspekti čitanja neknjiževnih tekstova u nastavi Hrvatskoga jezika

U radu se navode razlozi zbog kojih je neknjiževne tekstove nužno uključivati u nastavu Hrvatskoga jezika. Promatraju se dvije mogućnosti njihova uključivanja, to jest oni su u nastavi toga predmeta nastavni sadržaj i nastavni izvor. Na kraju se navode neki metodički postupci koji pospješuju razumijevanje i obradu neknjiževnih tekstova.

neknjiževni tekstovi; nastava Hrvatskoga jezika

nije evidentirano

engleski

METHODICAL ASPECTS OF READING NON-LITERARY TEXTS IN CROATIAN LANGUAGE TEACHING

nije evidentirano

non-literary texts; Croatian language teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

105-115.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova Čitanje za školu i život, IV. simpozij učitelja i nastavnika hrvatskoga jezika

Mićanović, Miroslav

Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)

978-953-7290-33-7

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija

Poveznice