Metodički aspekti čitanja neknjiževnih tekstova u nastavi Hrvatskoga jezika (CROSBI ID 596518)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Nemeth-Jajić, Jadranka
hrvatski
Metodički aspekti čitanja neknjiževnih tekstova u nastavi Hrvatskoga jezika
U radu se navode razlozi zbog kojih je neknjiževne tekstove nužno uključivati u nastavu Hrvatskoga jezika. Promatraju se dvije mogućnosti njihova uključivanja, to jest oni su u nastavi toga predmeta nastavni sadržaj i nastavni izvor. Na kraju se navode neki metodički postupci koji pospješuju razumijevanje i obradu neknjiževnih tekstova.
neknjiževni tekstovi; nastava Hrvatskoga jezika
nije evidentirano
engleski
METHODICAL ASPECTS OF READING NON-LITERARY TEXTS IN CROATIAN LANGUAGE TEACHING
nije evidentirano
non-literary texts; Croatian language teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
105-115.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova Čitanje za školu i život, IV. simpozij učitelja i nastavnika hrvatskoga jezika
Mićanović, Miroslav
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)
978-953-7290-33-7
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096