Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Smjernice za razvoj modela intervencija za djecu i mlade s problemima u ponašanju utemeljene na rezultatima istraživanja (CROSBI ID 596470)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Žižak, A. ; Jeđud Borić, I. ; Koller Trbović, N. ; Maurović, I. ; Mirosavljević, A. ; Ratkajec Gašević, G. Smjernice za razvoj modela intervencija za djecu i mlade s problemima u ponašanju utemeljene na rezultatima istraživanja // Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa „Istraživanja u edukacijskim i rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina: Doležal, Dalibor : Hržica, Gordana : Stošić, jasmina (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 223-224

Podaci o odgovornosti

Žižak, A. ; Jeđud Borić, I. ; Koller Trbović, N. ; Maurović, I. ; Mirosavljević, A. ; Ratkajec Gašević, G.

hrvatski

Smjernice za razvoj modela intervencija za djecu i mlade s problemima u ponašanju utemeljene na rezultatima istraživanja

Znanstveni projekt “Usklađivanje intervencija s potrebama djece i mladih u riziku: izrada modela” provodi se od 1. siječnja 2007. godine. Glavi cilj istraživanja odnosi se na osmišljavanje smjernica za razvoj modela intervencija za djecu i mlade u riziku i/ili s problemima u ponašanju. Operacionaliziran je kroz veći broj specifičnih ciljeva, koji se odnose na razvijanje i standardizaciju instrumenata za procjenu područja i razina rizika te na snimanje i opisivanje populacije djece i mladih s problemima u ponašanju u odnosu na područja i razine rizika. Paralelno s tim, uključena je i procjena primjerenosti intervencijskog sustava za zadovoljenje potreba korisnika. Formirana su tri uzorka ispitanika (N1= 998 djece i mladih uključenih u neki od programa institucionalnog, poluinstitucionalnog ili izvaninstitucionalnog tretmana ; N2 = 612 djece i mladih koji su kao novi korisnici tijekom 2008. godine ušli u sustav intervencija ; N3 = 140 osoba, dionika intervencijskog sustava, s kojima je proveden razgovor o njihovom viđenju problema u ponašanju i intervencijskog sustava). Za procjenu područja i razina rizika korištena su tri recentna instrumenta. Dobiveni rezultati su stručnjacima i javnosti predstavljeni kroz veći broj znanstvenih radova i prezentacija na skupovima tijekom 2009., 2010. i 2011. godine. Cilj ovog rada usmjeren je na generiranje smjernica za razvoj i/ili unapređenje sustava intervencija za djecu i mlade u riziku i/ili s problemima u ponašanju, usklađenih s procijenjenim razinama rizika te obilježja intervencijskih potreba i korisničkih potencijala. U nastojanju da se taj, izuzetno složeni postupak iniciranja prijenosa novostvorenih znanja u praksu, utemelji na rezultatima istraživanja, u ovom radu će biti analizirani i integrirani rezultati prezentirani u 17 znanstvenih radova (14 objavljenih, tri u tisku). Kriteriji za generiranje smjernica odnose se na: 1) obilježja djece i mladih ; 2) usklađenost razina i područja rizika s pojedinim vrstama intervencija ; 3) nove intervencijske potrebe djece i mladih s problemima u ponašanju.

model intervencija; mladi; problemi u ponašanju

nije evidentirano

engleski

Evidence based guidelines for developing model of intervention for children and youth with behaviour problems

nije evidentirano

intervention model; youth; behavioral problems

nije evidentirano

Podaci o prilogu

223-224.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa „Istraživanja u edukacijskim i rehabilitacijskim znanostima

Milković, Marina: Doležal, Dalibor : Hržica, Gordana : Stošić, jasmina

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6418-71-8

Podaci o skupu

8. međunarodni znanstveni skup Istraživanja u edukacijskim i rehabilitacijskim znanostima

predavanje

27.09.2012-29.09.2012

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija