Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 628048

Smjernice za razvoj modela intervencija za djecu i mlade s problemima u ponašanju utemeljene na rezultatima istraživanja


Žižak, A.; Jeđud Borić, I.; Koller Trbović, N.; Maurović, I.; Mirosavljević, A.; Ratkajec Gašević, G.
Smjernice za razvoj modela intervencija za djecu i mlade s problemima u ponašanju utemeljene na rezultatima istraživanja // Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa „Istraživanja u edukacijskim i rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina: Doležal, Dalibor : Hržica, Gordana : Stošić, jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko - rehabilitacijski fakultet, 2012. str. 223-224 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 628048 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Smjernice za razvoj modela intervencija za djecu i mlade s problemima u ponašanju utemeljene na rezultatima istraživanja
(Evidence based guidelines for developing model of intervention for children and youth with behaviour problems)

Autori
Žižak, A. ; Jeđud Borić, I. ; Koller Trbović, N. ; Maurović, I. ; Mirosavljević, A. ; Ratkajec Gašević, G.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa „Istraživanja u edukacijskim i rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina: Doležal, Dalibor : Hržica, Gordana : Stošić, jasmina - Zagreb : Edukacijsko - rehabilitacijski fakultet, 2012, 223-224

ISBN
978-953-6418-71-8

Skup
8. međunarodni znanstveni skup „Istraživanja u edukacijskim i rehabilitacijskim znanostima

Mjesto i datum
Hrvatska, Zagreb, 27-29. 9. 2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
model intervencija; mladi; problemi u ponašanju
(intervention model; youth; behavioral problems)

Sažetak
Znanstveni projekt “Usklađivanje intervencija s potrebama djece i mladih u riziku: izrada modela” provodi se od 1. siječnja 2007. godine. Glavi cilj istraživanja odnosi se na osmišljavanje smjernica za razvoj modela intervencija za djecu i mlade u riziku i/ili s problemima u ponašanju. Operacionaliziran je kroz veći broj specifičnih ciljeva, koji se odnose na razvijanje i standardizaciju instrumenata za procjenu područja i razina rizika te na snimanje i opisivanje populacije djece i mladih s problemima u ponašanju u odnosu na područja i razine rizika. Paralelno s tim, uključena je i procjena primjerenosti intervencijskog sustava za zadovoljenje potreba korisnika. Formirana su tri uzorka ispitanika (N1= 998 djece i mladih uključenih u neki od programa institucionalnog, poluinstitucionalnog ili izvaninstitucionalnog tretmana ; N2 = 612 djece i mladih koji su kao novi korisnici tijekom 2008. godine ušli u sustav intervencija ; N3 = 140 osoba, dionika intervencijskog sustava, s kojima je proveden razgovor o njihovom viđenju problema u ponašanju i intervencijskog sustava). Za procjenu područja i razina rizika korištena su tri recentna instrumenta. Dobiveni rezultati su stručnjacima i javnosti predstavljeni kroz veći broj znanstvenih radova i prezentacija na skupovima tijekom 2009., 2010. i 2011. godine. Cilj ovog rada usmjeren je na generiranje smjernica za razvoj i/ili unapređenje sustava intervencija za djecu i mlade u riziku i/ili s problemima u ponašanju, usklađenih s procijenjenim razinama rizika te obilježja intervencijskih potreba i korisničkih potencijala. U nastojanju da se taj, izuzetno složeni postupak iniciranja prijenosa novostvorenih znanja u praksu, utemelji na rezultatima istraživanja, u ovom radu će biti analizirani i integrirani rezultati prezentirani u 17 znanstvenih radova (14 objavljenih, tri u tisku). Kriteriji za generiranje smjernica odnose se na: 1) obilježja djece i mladih ; 2) usklađenost razina i područja rizika s pojedinim vrstama intervencija ; 3) nove intervencijske potrebe djece i mladih s problemima u ponašanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2488 - Usklađivanje intervencija s potrebama djece i mladih u riziku: izrada modela (Žižak, Antonija, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Žižak, A.; Jeđud Borić, I.; Koller Trbović, N.; Maurović, I.; Mirosavljević, A.; Ratkajec Gašević, G.
Smjernice za razvoj modela intervencija za djecu i mlade s problemima u ponašanju utemeljene na rezultatima istraživanja // Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa „Istraživanja u edukacijskim i rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina: Doležal, Dalibor : Hržica, Gordana : Stošić, jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko - rehabilitacijski fakultet, 2012. str. 223-224 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Žižak, A., Jeđud Borić, I., Koller Trbović, N., Maurović, I., Mirosavljević, A. & Ratkajec Gašević, G. (2012) Smjernice za razvoj modela intervencija za djecu i mlade s problemima u ponašanju utemeljene na rezultatima istraživanja. U: Milković, Marina: Doležal, Dalibor : Hržica, Gordana : Stošić, jasmina (ur.)Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa „Istraživanja u edukacijskim i rehabilitacijskim znanostima.
@article{article, year = {2012}, pages = {223-224}, keywords = {model intervencija, mladi, problemi u pona\v{s}anju}, isbn = {978-953-6418-71-8}, title = {Smjernice za razvoj modela intervencija za djecu i mlade s problemima u pona\v{s}anju utemeljene na rezultatima istra\v{z}ivanja}, keyword = {model intervencija, mladi, problemi u pona\v{s}anju}, publisher = {Edukacijsko - rehabilitacijski fakultet}, publisherplace = {Hrvatska, Zagreb} }
@article{article, year = {2012}, pages = {223-224}, keywords = {intervention model, youth, behavioral problems}, isbn = {978-953-6418-71-8}, title = {Evidence based guidelines for developing model of intervention for children and youth with behaviour problems}, keyword = {intervention model, youth, behavioral problems}, publisher = {Edukacijsko - rehabilitacijski fakultet}, publisherplace = {Hrvatska, Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font