Postoje li »muški« i »ženski« stavovi o učenju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao struci? (CROSBI ID 192729)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Marušić, Mirko ; Sliško, Josip
hrvatski
Postoje li »muški« i »ženski« stavovi o učenju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao struci?
U ovom radu se iznose rezultati istraživanja koje razmatra relativno neproučen aspekt nastave fizike, povezan s općim učeničkim stavovima o učenju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao mogućoj struci. Osim toga je napravljena analiza razlika u tim stavovima u odnosu na spol učenika, posebno u slučajevima u kojima su te razlike značajno izražene. Istraživanje je provedeno na populaciji od 176 učenika četvrtog razreda jezičnog i klasičnog gimnazijskog usmjerenja u Splitu.
emocije i motivacija pri učenju fizike; spol učenika i učenje fizike; sposobnost za znanstveno razmišljanje; epistemološka stajališta i učenje fizike; trud pri učenju fizike; fizika kao profesionalni izbor
nije evidentirano
engleski
Are there “Male” and “Female” Attitudes towards Learning of Physics, Physics as a Science, and Physics as a Profession?
nije evidentirano
emotions and motivation in learning physics; students’ gender and learning of physics; capability for science thinking; epistemological standing points and learning of physics; effort in learning of physics; physics as a professional choice
nije evidentirano