Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Postoje li »muški« i »ženski« stavovi o učenju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao struci? (CROSBI ID 192729)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Marušić, Mirko ; Sliško, Josip Postoje li »muški« i »ženski« stavovi o učenju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao struci? // Metodički ogledi, 16 (2010), 1/2; 87-111

Podaci o odgovornosti

Marušić, Mirko ; Sliško, Josip

hrvatski

Postoje li »muški« i »ženski« stavovi o učenju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao struci?

U ovom radu se iznose rezultati istraživanja koje razmatra relativno neproučen aspekt nastave fizike, povezan s općim učeničkim stavovima o učenju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao mogućoj struci. Osim toga je napravljena analiza razlika u tim stavovima u odnosu na spol učenika, posebno u slučajevima u kojima su te razlike značajno izražene. Istraživanje je provedeno na populaciji od 176 učenika četvrtog razreda jezičnog i klasičnog gimnazijskog usmjerenja u Splitu.

emocije i motivacija pri učenju fizike; spol učenika i učenje fizike; sposobnost za znanstveno razmišljanje; epistemološka stajališta i učenje fizike; trud pri učenju fizike; fizika kao profesionalni izbor

nije evidentirano

engleski

Are there “Male” and “Female” Attitudes towards Learning of Physics, Physics as a Science, and Physics as a Profession?

nije evidentirano

emotions and motivation in learning physics; students’ gender and learning of physics; capability for science thinking; epistemological standing points and learning of physics; effort in learning of physics; physics as a professional choice

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (1/2)

2010.

87-111

objavljeno

0353-765X

Povezanost rada

Povezane osobe



Fizika, Pedagogija

Poveznice