Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Metodički primjer usmenog ispita znanja u osnovnoškolskom kurikulumu predmetne nastave matematike (CROSBI ID 596286)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Eret, Lidija Metodički primjer usmenog ispita znanja u osnovnoškolskom kurikulumu predmetne nastave matematike // Zbornik radova Petog kongresa nastavnika matematike Republike Hrvatske / Mladinić, Petar ; Svedrec, Renata (ur.). Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2012. str. 175-185

Podaci o odgovornosti

Eret, Lidija

hrvatski

Metodički primjer usmenog ispita znanja u osnovnoškolskom kurikulumu predmetne nastave matematike

Rad donosi metodički primjer i prijedlog usmenog ispitivanja u osnovnoškolskoj nastavi matematike, u skladu sa smjernicama Pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi, Nacionalnog okvirnog kurikuluma, Školskog kurikuluma i Pravilnika o ocjenjivanju Republike Hrvatske. Također prikazuje korelaciju usmenog tipa provjere znanja s praksom i metodikom visokog školstva.

metodika matematike ; osnovnoškolski kurikulum nastave matematike ; metodika usmenog ispitivanja

nije evidentirano

engleski

Methodical example of oral examination in elementary mathematics curriculum

nije evidentirano

elementary mathematics curriculum ; elementary mathematics oral examination

nije evidentirano

Podaci o prilogu

175-185.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova Petog kongresa nastavnika matematike Republike Hrvatske

Mladinić, Petar ; Svedrec, Renata

Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo

978-953-6862-24-5

Podaci o skupu

Kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske (5 ; 2012)

predavanje

03.07.2012-05.07.2012

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Matematika