Primjena Lean sustava u servisnoj djelatnosti (CROSBI ID 377841)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Alduk-Holtz, Olijanka
Rajsman, Marijan
hrvatski
Primjena Lean sustava u servisnoj djelatnosti
Lean koncept smatra se jednim od najsofisticiranijih i najnaprednijih koncepata unapređenja poslovanja, ne samo u industriji već i šire. Lean koncept obuhvaća cijeli niz tehnika i alata kojima je cilj utemeljiti i organizirati poslovne procese kojima će poduzeće biti sposobno stvarati raznovrsne proizvode i usluge bez ikakvih vremena čekanja, bez zastoja i sa minimalnim gubicima sredstava. U radu će biti objašnjene specifičnosti primjene Lean koncepta u uslužnom poduzeću, te će biti prikazan postupak njegove primjene u poduzeću „Auto Zubak“, tj. u poslovnoj jedinici Sesvete. Ovim radomrazmatranje i daljnje proučavanje spomenute tematike i problematike implementacije navedenog sustava u uslužno poduzeće, što je i zadaća ovog diplomskog rada.
servisna djelatnost; lean sustav
nije evidentirano
engleski
Application of Lean systems in service business
nije evidentirano
service business; Lean system
nije evidentirano
Podaci o izdanju
86
25.04.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Zagre, Hrvatska