Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena Lean sustava u servisnoj djelatnosti (CROSBI ID 377841)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Alduk-Holtz, Olijanka Primjena Lean sustava u servisnoj djelatnosti / Rajsman, Marijan (mentor); Zagre, Hrvatska, . 2013

Podaci o odgovornosti

Alduk-Holtz, Olijanka

Rajsman, Marijan

hrvatski

Primjena Lean sustava u servisnoj djelatnosti

Lean koncept smatra se jednim od najsofisticiranijih i najnaprednijih koncepata unapređenja poslovanja, ne samo u industriji već i šire. Lean koncept obuhvaća cijeli niz tehnika i alata kojima je cilj utemeljiti i organizirati poslovne procese kojima će poduzeće biti sposobno stvarati raznovrsne proizvode i usluge bez ikakvih vremena čekanja, bez zastoja i sa minimalnim gubicima sredstava. U radu će biti objašnjene specifičnosti primjene Lean koncepta u uslužnom poduzeću, te će biti prikazan postupak njegove primjene u poduzeću „Auto Zubak“, tj. u poslovnoj jedinici Sesvete. Ovim radomrazmatranje i daljnje proučavanje spomenute tematike i problematike implementacije navedenog sustava u uslužno poduzeće, što je i zadaća ovog diplomskog rada.

servisna djelatnost; lean sustav

nije evidentirano

engleski

Application of Lean systems in service business

nije evidentirano

service business; Lean system

nije evidentirano

Podaci o izdanju

86

25.04.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Zagre, Hrvatska

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport, Ekonomija