Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 626759

Perspektive razvoja obrazovanja učitelja i nastavnika u Republici Hrvatskoj


Domović, Vlatka; Gehrmann, Zygfryd Eckardt; Knežević, Željka; Oreški, Predrag; Petravić, Ana; Šimović, Vladimir; Vican, Dijana
Perspektive razvoja obrazovanja učitelja i nastavnika u Republici Hrvatskoj // Europsko obrazovanje učitelja i nastavnika - na putu prema novom obrazovanom cilju. Izvještaji iz Zapadne i Jugoistočne Europe / Domović, Vlatka ; Gehrmann, Siegfried ; Helmchen, Jürgen ; Krüger-Potratz, Marianne ; Petravić, Ana (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2013. str. 128-159


Naslov
Perspektive razvoja obrazovanja učitelja i nastavnika u Republici Hrvatskoj
(Teacher Education in Croatia – Perspectives for Further Development)

Autori
Domović, Vlatka ; Gehrmann, Zygfryd Eckardt ; Knežević, Željka ; Oreški, Predrag ; Petravić, Ana ; Šimović, Vladimir ; Vican, Dijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Europsko obrazovanje učitelja i nastavnika - na putu prema novom obrazovanom cilju. Izvještaji iz Zapadne i Jugoistočne Europe

Urednik/ci
Domović, Vlatka ; Gehrmann, Siegfried ; Helmchen, Jürgen ; Krüger-Potratz, Marianne ; Petravić, Ana

Izdavač
Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2013

Raspon stranica
128-159

ISBN
978-953-0-51568-0

Ključne riječi
Obrazovanje učitelja i nastavnika, Hrvatska, europska dimenzija, odgojne znanosti, interkulturalni odgoj i obrazovanje, jezično obrazovanje, strani jezici, novi mediji, obrazovanje za poduzetništvo
(Teacher education, Croatia, European dimension, educational sciences, intercultural education, language education, foreign languages, new media, enterpreneurship)

Sažetak
Poglavlje se bavi obrazovanjem učitelja i nastavnika u Hrvatskoj iz perspektive europske dimenzije. Analizira se pet izdvojenih područja u obrazovnom sustavu i u sustavu obrazovanja učitelja i nastavnika: odgojne znanosti, interkulturalni odgoj i obrazovanje, jezično obrazovanje s naglaskom na strane i manjinske jezike, novi mediji te odgoj za poduzetništvo. Na toj se osnovi daje kritički osvrt na utvrđeno stanje i trendove te se formuliraju preporuke za daljnji razvoj europske dimenzije u analiziranim područjima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Filologija

Napomena
Njemačka inačica rada objavljena je pod naslovom "Lehrerbildung in Kroatien – Perspektiven der Entwicklung", U:Domović, Vlatka ; Gehrmann, Siegfried ; Helmchen, Jürgen ; Krüger-Potratz, Marianne ; Petravić, Ana (ur. ; 2013): Europäische Lehrerbildung. Annäherung an ein neues Leitbild. Berichte aus West- und Südosteuropa. Münster/ New York/ München/ Berlin: Waxmann, str.135-171



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271168-0726 - Razvoj interkulturalne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi stranih jezika (Ana Petravić, )
227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Vlatka Domović, )
227-2271694-1699 - Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju (Vladimir Šimović, )

Ustanove
Sveučilište u Zadru