Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga udžbenika i nastavnika u razvoju interkulturalne kompetencije u nastavi stranih jezika (CROSBI ID 377795)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Breka, Olinka Uloga udžbenika i nastavnika u razvoju interkulturalne kompetencije u nastavi stranih jezika / Petravić, Ana ; Vilke, Mirjana (komentor) (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2012

Podaci o odgovornosti

Breka, Olinka

Petravić, Ana ; Vilke, Mirjana (komentor)

hrvatski

Uloga udžbenika i nastavnika u razvoju interkulturalne kompetencije u nastavi stranih jezika

Predmet ovog rada je istraživanje mogućnosti razvoja interkulturalne kompetencije u nastavi stranih jezika u osnovnoj školi s aspekta temeljnih odgojno-obrazovnih dokumenata, nastavnika i udžbenika, odnosno udžbeničkih zadataka. Cilj je istraživanja bio ispitati: 1. uključenost komponenata interkulturalne kompetencije u temeljne odgojno-obrazovne dokumente, 2. predodžbe nastavnika o mogućnosti razvoja interkulturalne kompetencije učenika u osnovnoškolskom kontekstu kao i samoprocjenu vlastitih kompetencija za interkulturalno poučavanje stranog jezika te 3. sadrže li udžbenici engleskog kao prvog stranog jezika od 5. do 8. razreda zadatke koji podržavaju razvoj interkulturalne kompetencije učenika i koja su njihova obilježja. Rezultati sva tri dijela istraživanja, gledano u cjelini, pokazali su da u okviru nastave stranih jezika, tri izdvojena čimbenika sadržavaju, u načelu, potencijal za razvoj interkulturalne kompetencije učenika. Iz rezultata je, također, razvidno da bi za razvoj svih sastavnica interkulturalne kompetencije u učenika bila potrebna promjena svih triju čimbenika u smislu nadopune onih elemenata koji trenutno nisu zastupljeni.

interkulturalna kompetencija; interkulturalno učenje i poučavanje stranog jezika; interkulturalni zadatak; osnovna škola; nastavni program; nastavnik stranog jezika; udžbenik stranog jezika

nije evidentirano

engleski

The role of textbooks and teachers in the development of intercultural competence in foreign language teaching and learning

nije evidentirano

intercultural competence; intercultural foreign language learning and teaching; intercultural task; primary school; curriculum; foreign language teacher; foreign language textbook

nije evidentirano

Podaci o izdanju

389

23.07.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija