Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Europsko obrazovanje učitelja i nastavnika - na putu prema novom obrazovnom cilju. Izvještaji iz Zapadne i Jugoistočne Europe (CROSBI ID 10339)

Urednička knjiga | monografija (znanstvena)

Europsko obrazovanje učitelja i nastavnika - na putu prema novom obrazovnom cilju. Izvještaji iz Zapadne i Jugoistočne Europe / Domović, Vlatka ; Gehrmann, Zygfryd Eckardt ; Helmchen, Jürgen et al. (ur.) Zagreb: Školska knjiga, 2013

Podaci o odgovornosti

Domović, Vlatka ; Gehrmann, Zygfryd Eckardt ; Helmchen, Jürgen ; Krüger-Potratz, Marianne ; Petravić, Ana

hrvatski

Europsko obrazovanje učitelja i nastavnika - na putu prema novom obrazovnom cilju. Izvještaji iz Zapadne i Jugoistočne Europe

Knjiga sadrži nacionalne i regionalne izvještaje iz sedam zemalja - Njemačke, Nizozemske, Austrije, Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine te Srbije koji se bave pitanjima europske i transnacionalne dimenzije u obrazovnim sustavima i sustavima obrazovanja učitelja i nastavnika. U središtu interesa nalazi se pet područja učenja i poučavanja: odgojne/obrazovne znanosti, interkulturalni odgoj i obrazovanje, jezici/strani jezici, novi mediji, obrazovanje za poduzetništvo.

obrazovanje učitelja i nastavnika ; europska dimenzija ; odgojne znanosti ; interkulturalni odgoj i obrazovanje ; strani jezici ; novi mediji ; obrazovanje za poduzetništvo

Knjiga je paralelno objavljena i na njemačkom jeziku pod naslovom "Europäische Lehrerbildung. Annäherung an ein neues Leitbild. Berichte aus West- und Südosteuropa", Münster et al.: Waxmann, 2013.

engleski

European Teacher Education on the Way to a New Educational Goal. Reports from Western and South- Eastern Europe

nije evidentirano

teacher education ; european dimension ; educational sciences ; intercultural education ; foreign languages ; new media ; enterpreneurship

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Školska knjiga

2013.

978-953-0-51568-0

217

objavljeno

Povezanost rada

Filologija, Pedagogija